Zoek een winkel die...

Weten jullie dat? Ik zoek een winkel die oudejaarsloten verkoopt en tegelijkertijd pcspul. Moet namelijk een nieuwe optische muis (kabelbreukje, hij doet het wel maar valt af en toe uit en met gamen is dat zwaaaar irritant).

Daarnaast moeten ze VVV-bonnen accepteren want daarvan willen we dus een lot kopen en het resterende bedrag moet dan ook besteed worden.



Gekke vraag misschien, maar wie weet heeft iemand DE oplossing!

onze bruna verkoopt ook muizen, maar weet niet of dat diegene zijn die jij zoekt…

weet niet bij je welke winkel je voor alletwee terecht zou kunnen. maar een vriendin van me kon de vvv-bonnen niet voor een staatslot inleveren. dat was trouwens bij de bruna

bruna neemt in eider geval wel vvv bonnen aan dus dat is al 1 :lol:



Heb zo geen idee welke winkel je zou moeten hebben :think:



Maar je kan dus gewoon een oude jaars lot kopen van een vvv bon??

Nooit geweten,of wel nooit bij nagedacht.



Waarom ook eigenlijk niet :think: :think: :think:

waarom zou dat niet mogen??? Een vvv(of iris-cheque) is een betaalmiddel. De winkelier krijgt, bij insturen van die bon gewoon geld er voor terug. Hij mag er alleen geen geld op terug geven(eigenlijk idioot, want hij kan er dus gewoon goed op verdienen… hoeveel mensen kopen niet iets voor bijvoorbeeld 13 euro, en leveren een bon in voor 15… hoppa weer 2 euro in het laatje…)

@Dancy wrote:

weet niet bij je welke winkel je voor alletwee terecht zou kunnen. maar een vriendin van me kon de vvv-bonnen niet voor een staatslot inleveren. dat was trouwens bij de bruna




Dat mag dus niet…



Zo’n bon is een wettelijk betaalmiddel…

Ja Bruna zat ik ook al aan te denken, maar de Bruna bij ons in het dorp verkoopt geen muizen. En de meeste computerzaken verkopen dan weer geen oudejaarsloten.

Wil graag een optische muis van logitech (hebben we nu ook).

Vrees dat het dan toch nog ff uitzingen is met onze huidige muis en dat ik bij het lot maar wat leuke boeken koop.

(onze 13e maand moet namelijk van ons naar de schulden die we hebben en we hebben elkaar toegezegd er geen cent van uit te geven dus tja…)

Dan win jij gewoon 25miljoen bij de staatsloterij!!!

Ik zal voor je duimen (win ik die andere 25miljoen wel okee ;-))

Deal :mrgreen:

Brutaal misschien, maar als je de bonnen opmaakt in een pc winkel en dan iets terug brengt… dan krijg je geld terug (denk ik) en van dat geld ga je een staatslot kopen :think: :shifty: :angel:

Waarom kijk je niet op de site van irischeque en je typt een plaatsnaam in en je krijgt een hele lijst met welke winkels de bonnen accepteren.

Ik weet wel een winkel in Amsterdam-west,die doet in staatsloten en ook in allerlei apperatuur(waaronder pc tools).

Weet niet of het bij jou in de buurt is.

Hier neemt de bruna wel die bonnen aan. Kreeg van gastouderbureau die bonnen en heb er staatloten voor gehaald :mrgreen:

Nou hier neemt de Bruna ze dus niet aan, althans als je er staatloten voor wilt :evil:

Nu heb ik maar een goedkope muis gekocht en is die gehele 50 miljoen voor jou frank@ :wink: