maar nu een echte… ook weer uit eigen werk!
@Cyra wrote:
VERSCHRIKKELIJK!!!
Maar ik heb hem gevonden!!!
Héé niet zo hè, over mijn woonplaats!

Mooie foto’s van je meisje, wat zijn haar haartjes mooi geworden! Gelukkig nog steeds wel lang haar, maar mooi kapsel erin.
Waarom had ze die gave knotten in bij de kapper?
Ik ga later even zoeken naar het babyfoto-zoekplaatje. Je zal het uit wraak wel lekker moeilijk hebben gemaakt

haha… die ‘gave knotjes’ waren haarklemmen! :mrgreen:
Enne… Die van jou was veel moeilijker!
Leuk dorp woon je in! Ik woon in een wat groter dorp, haha: Den Haag! Maar heb wel 14 jaar in Garderen gewoond… Ook een klein dorpje met zo’n 2000 inwoners… Veel bos… HEERLIJK! Alleen vond ik mijn man via het internet in Den Haag… En aangezien hij hier zijn eigen bedrijf had, moest ik hier naartoe… Toch hopen we wel nog eens naar de Veluwe terug te verhuizen. :mrgreen:
Ah nu herken ik de haarklemmen, inderdaad
Je meisje heeft wel een heel ander gezichtje gekregen hè, is het niet wennen voor allemaal???
papa heeft het nog niet gezien en oma (en verder iedereen) weet het nog niet eens!
Ik wilde het Thijs in eerste instantie ook nog niet zeggen, maar stel dat hij achteraf nog bepaalde wensen had bij haar kapsel, dan was het te laat geweest… Maar ik heb bewust nog geen foto doorgestuurd, haha… Hij komt zo thuis, dus ik ben benieuwd!
En oma weet dus ook van niks en die komt morgen langs… ben benieuwd naar haar reactie (vanaf morgen zet ik ze ook online op onze site)
Wat een mooi meisje, is dit Verle? Hoe recent is de foto?
Beetje opvallend dat je het verschil in dezelfde hoek hebt gemaakt als mijn vorige zoekplaatje
Een nieuw zoekplaatje, compleet met bosnimf
Ik mis een pink op de tweede foto!!! (of moet ik iets aan m’n ogen laten doen…) :think:
Helemaal goed Pino!
Mijn eigen meisje zo verminken, da’s ook slecht he :oops:
Maak jij een nieuw zoekplaatje???
@kayleigh wrote:
Helemaal goed Pino!
Mijn eigen meisje zo verminken, da’s ook slecht he :oops:
Maak jij een nieuw zoekplaatje???
Ehm, nee, dat moet ik (photoshopleek :mrgreen: ) aan iemand anders over laten… :roll:

Hey Kayleigh!!! Gefeliciteerd met je zwangerschap he!!! Wat een mooi nieuws!
Hier alweer een tijdje stil, dus ik wakker het maar weer eens aan met eigen werk :mrgreen:
Gevonden!
Zal zo even kijken of ik vandaag nog een nieuwe kan maken. Anders wordt het vanavond of morgen.
Leuk dat je het topic weer wakker hebt geschud! Bedankt voor je felicitaties, het is lekker om weer zwanger te zijn.
Hier eindelijk mijn zoekplaatje
UP ^ :thumbup:
had hem al wel gevonden… Alleen nog geen tijd gehad om een nieuwe te plaatsten… nou ja… eerst het verschil dan maar
Hopelijk vandaag of morgen een nieuwe!