Zoek de verschillen (photoshop/paint...)

Zoek het verschil tussen deze twee plaatjes.

Als te makkelijk kunnen we plaatjes maken met meer verschillen, we zien wel. De rader mag een nieuwe maken, of het uit besteden, wat je wilt.

Succes!

wauw… gave plaat! Moest goed kijken, maar ik heb het gevonden hoor!!!

nieuw

Wowie, goed geraden. En die van jou is ook mooi, zeg!

Moet nog wel even goed gaan zoeken, zo 1-2-3 lukte het niet. Morgen waag ik me eraan.

Leuk dat je mee doet!

eigen foto van in de beekse bergen… :dance:

Mooi gemaakt zeg!

Zowel de foto zelf als het verschil, trouwens.

Ik heb me rot gezocht!

Maar gevonden :lol:

Pikant zoekplaatje :wink:

haha… ondeugend plaatje :shifty:

even flink zoeken hoor!

ik zat al even te kijken, maar nadat ik het berichtje net geplaatst had, zag ik het ineens!

nieuwe

Hé het zijn geen beesten! :snooty:

Grapje…

Moeilijke heb je weer verzonnen! Ik ga eens even goed zoeken.

Goed en snel gevonden, het pootje van de pad.

Ik hoop tot straks :wink:

YES!

Gevonden! Je bent er goed in, hihi.

New one:

Mooie meiden heb je, trouwens. Heb even op je site zitten rondneuzen. Wat een schatjes, zeg.

We zijn bezig voor een jongetje :wink: , maar als ik dit zo zie is 2 meiden ook wel erg gezellig, volgens mij. :inlove:

haha… bezig voor een jongetje? Dat is moeilijk te mikken, haha!

Ja… ik vind het heerlijk hoor twee meiden: kan ik mijn leukste meidenkleertjes weer tevoorschijn halen en ik zie ook vaak dat 2 zussen het zo leuk hebben samen…

In de toekomst wil ik graag ook nog een derde erbij (misschien zelfs wel een vierde), maar mijn man vind het wel mooi geweest… Ach… hij is gelukkig wel beïnvloedbaar, haha…

Maar jullie meiske is ook een lekkertje zeg! Een bos met rood haar he! SUPERLIEF!!! :inlove: Volgens mij begint bij jullie de oh zo bekende peuterpuberteit te komen, gezien haar leeftijd?

Maar goed… ik ga even verder zoeken!

Nou, wbt de peuterpubertijd valt het nog mee, misschien komt het nog. Ze is eigenlijk altijd wel al een pittige tante, maar niet op een vervelende manier over het algemeen. Ze wil gewoon teveel…

Dus een jongetje of een meisje, het maakt allemaal niet uit, het is allebei leuk. :mrgreen: Ben benieuwd!

Lukt het niet erg met zoeken? hihi

je hebt hem inderdaad wel moeilijk gemaakt… ik ga nog eens goed zoeken!!!

Haha… nou hier ook een pittige tante hoor! Bij geboorte moest ze aan het infuus en die trok ze er elke dag wel een paar keer uit. Toen voorspelden ze al dat we een lastige aan Mirte kregen haha… klopt ook wel… :mrgreen:

Haha, heeft ze ook rood haar soms?

Is het nu met Verle gelijk anders of denk je dat die ook een pittige zal worden???

grin… nee geen rood haar! En het is bij Verle inderdaad al anders. Die is heel rustig! Maar goed… ik denk dat die op een gegeven moment ook wel het gedrag van haar zus wil gaan imiteren… Kan ook niet anders, toch? :lol:

Enne… wat had jij een moeilijke ervan gemaakt!!!

denk niet superlastig voor ons :wink:

(ben vandaag trouwens op een verjaardag, dus zal verder niet meer komen vandaag!) Fijne dag nog he!