Zoe voor het eerst naar de basisschool

Mijn oudste zoon wilde ook alleen maar een zusje want hij had al een broertje en broertjes zijn toch stom :lol: ! Ik wist vantevoren niet of hij gelijk had en heb hem ook maar steeds verteld dat het ook een lief broertje kon zijn. Gelukkig voor hem is het idd een zusje geworden.

ik wacht gewoon nog even af.



En ze zal toch genoegen moeten nemen met wat het wordt, ik kan er echt niks meer aan veranderen. :mrgreen: :mrgreen:



Maar het zal allemaal wel meevallen. :pray: :pray:

Zoe is zowiezo helemaal gek van baby’s in het algemeen.

Als ze maar in op straat een kinderwagen ziet gaat ze al vragen of ze even mag kijken en of ze het even over zijn of haar bolletje mag aaien. :inlove: :inlove:

Nou de vakantie is hier nu ook voorbij… :frowning: Maandag de eerste schooldag… Ik ben volgens mij zenuwachtiger dan Vid zelf…haha… :dance: En A vind het net zoiets als de peuterspeelzaal, maar dan iedere dag…

Geweldig he,



Wij als moeders vinden het tien keer erger :oops: :oops: , dan de kids zelf. :lol: :lol:



Begin er nu langzaam aan te wennen, en aan de andere kant heeft het ook wel zijn voordelen.

Ben nu zwanger van de tweede en als ik een tukje wil doen, dan kan dat mooi als Zoe op school zit. :wink: :wink:

Ik vind het heerlijk dat nu de vakantie weer voorbij is (hoewel mijn oudste zoon de eerste dag wel verschrikkelijk onhandelbaar was 's avonds, hij was bekaf denk ik). Ik ga straks zelfs vragen of mijn jongste zoon met oktober 3 ochtenden naar de peuterspeelzaal kan (meestal pas vanaf 3 jaar hier) want hij vindt het hartstikke leuk en zou wel elke dag willen, ik ga dan bijna weer te werk :frowning: en kan mijn man wat ontlast worden.

ik heb jan gister ook om 18.45 op bed gebracht.

hij was op en viel als een blok in slaap.

zijn neef, waar hij die middag mee had gespeeld, lag om 18.15,…

beide uitgeteld.

en vakantie voorbij en in een nieuwe groep, dat neemt veel he