ik vind dat je echt verschrikkelijk goed gehandeld hebt hoor petje af voor je…de meeste mensen rijden gewoon door…
ik kan er alleen zo boos over worden verdorie…waarom moeten mensen dan ook hun kat zo nodig op straat laten lopen…waarom geen ren achter het huis of een afgezette tuin…het beestje kan er niks aan doen,maar de eigenaars zijn er wel verantwoordelijk voor…
weer een poesie dood terwijl het niet nodig was geweest grrrrrrrrrr.
:hug: lieverd ben je sas! echt ik meen het
Wilde ff zeggen dat ik denk dat die kat het vast super fijn heeft gevonden om jou te ontmoeten in zijn laatste minuten. Wat ben je toch een topwijf.
:hug:
Liefs Marielle :vlinder:
:oops:
Ik denk dan altijd dat zou toch iedereen doen?!
:-*
Ja zo denk jij er zijn er genoeg die doorlopen
niet iedereen is zo meid…
ik reed vorig jaar achter een andere auto en er stak een kat de weg over …die man reed over de kat heen en zag het echt wel want ik zag dat hij zijn hoofd door de ruit stak ,kon hem blijkbaar niets schelen en reed gewoon door.ik heb gelijk die kat voorzichtig opgepakt want hij leefde nog…maar het was al te laat.hij liet alles al lopen en stonk verschrikkelijk…binnen 2 minuten was hij overleden in mijn armen en heb hem daarna naar een dierenarts gebracht om te laten kijken of hij/zij een chip had…niet dus…veel mensen zijn harteloos helaas…