zo ziek

Anna Sofie is al een paar dagen echt heel ziek :frowning: vanaf dinsdag heeft ze koorts en soms erg hoog.

Overal pijn, in haar hoofd, keel, oren, ze heeft een gat in haar knie die steeds open gaat, ze slaapt veel, moet overal om huilen, er ging ook een tand uit vanmorgen, het is een en al ellende. Wel zielig hoor.



Het lijkt me griep maar wanneer bel je de huisarts he… Als ze morgen nog koorts heeft bel ik denk ik maar.



Ze weigert paracetamol, of het nou een zetpil is of een smelttablet ze wil ze echt niet hebben. Dan vind ik het ook een beetje stom om al de dokter te bellen :? maar ik kan die dingen niet naar binnen duwen bij haar.

Wat sneu voor AS :hug: :hug: Van koorts doet ook echt alles pijn natuurlijk. Mijn huisarts zegt meestal als de koorts 4 dagen duurt dan MOET je komen. Maar als de koorts soms erg hoog is dan mag je eerder bellen.



(ik zou nu al gebeld hebben :wink:)



Je hebt ook pepermunt achtige kauw paracetamol. En anders ben ik een hele nare moeder :oops: Maar als ik vindt dat er een zetpil in moet of iets anders dan gebeurt dat ook. Hulp haal ik dan van mijn man of ik bel mijn ouders. Ik leg uit dat ik me zorgen maak aan Max en dat ik daarom wil dat die pil er in gaat. Ik heb voor daarna een kleinigheidje. Soms snoepje soms boekje ofzo.

Overigens komen zij er wel zonder blauwe plekken vanaf maar ik meestal niet :mrgreen:



Beterschap!

vanmorgen was het 39.3 en vanmiddag 38.5.



Heb net toch maar gebeld, ze heeft vandaag eén kopje drinken op en gisteren hooguit 300 cc.

Veel te weinig natuurlijk.



Straks maar weer een poging doen om paracetamol ergens door te mengen want ze voelt zich echt raar. Met van die waanbeelden erbij (mijn bed is veel hoger mama dan eerst)



Als het morgen niet veel beter gaat dan moet ik een afspraak maken. Als het gaat zoals het dan altijd met kinderen gaat is het morgen over :wink:

vloeibare sinaspril dan, wil ze dat ook niet…



heel veel beterschap, wat zielig zo ziek

morgen echt bellen meis

als ze je dan willen afschepen; drammen !!!

Zielig zijn ze zo he? :hug:



Jimmy weigert als hij ziek is ook altijd pcm, in welke vorm dan ook. Ik heb de vorige keer een zetpil gegeven toen hij op de wc zat.

Afgesproken dat ik het zou doen als hij klaar was, hij dacht als hij van de wc was :oops:. Ik voelde me wel heel slecht maar het was hem gelukkig meegevallen. Hij voelde zich daarna gelukkig na een tijdje ook een beetje beter.



Heel veel beterschap en morgen gewoon naar de dokter :-*

ik laat me dus afschepen idd he :wall:

volgens de assistente is het gewoon griep en moet het niet slechter worden. Dat wordt het ook niet dus dan zie ik zelf ook geen reden om wel te laten kijken. Stom want nou is het bijna weekend en dat vind ik dus gedoe he :roll:



Vanmiddag temperatuur ik wel weer even, is de koorts er dan nog dan bel ik wel weer.



Ze is wel wat fitter trouwens, ze zit nu te tekenen, dat is het eerste wat ze deze week doet geloof ik. Dus dat klinkt wel goed :thumbup:

:hug: :hug: waarschijnlijk heb je er niets aan, maar deze vorm van de griep heerst op dit moment erg. Ik hoor van allerlei ouders en kinderen op school dat ze echt hoge koorts hebben en ziek zijn. Vloeibare paracetamol werkt hier ook goed en vooral veeeeeeeeel knuffels!

sterkte, het is zooo zielig een ziek kindje :hug:

ze heeft al waterpokken gehad maar ze krijgt ineens overal een soort mini waterpokjes :think:



komt me niet bekend voor eigenlijk…

Kan het warmte uitslag zijn van de koorts? Of vijfde of zesde ziekte?

Van de zesde ziekte had Indy 4 dagen tegen de 40 graden koorts en toen kreeg ze over haar hele lichaam rode vlekjes.



Beterschap voor je meisje!

Toch maar weer even de dokter bellen lydia!!!

Hey Lydia,

Hoe is het met vandaag met Anna Sofie? Ik hoop een beetje beter :hug:

koorts is weg, maar ze is nu een soort van overspannen ofzo :wall: Men wat kan die dramatisch doen. Ze is gewoon bekaf en ze weigert te slapen. Ligt nu op de bank tv te kijken.

Lees het nu pas. :oops:

Waarschijnlijk is ze nu gewoon nog helemaal kapot van het ziek zijn.

En daarom een beetje (erg) nukkig.



Lucas is ook ziek, die knapt ook steeds maar niet op.

Echt niet leuk hè een ziek kind. :thumbdown:

leuk he die opknappende kids :liar:

Kes heeft daar ook altijd zo’n last van na ziek zijn. Vorige week 1 dag koorts en hij heeft er een week voor nodig gehad om daar weer van bij te trekken. Wat een ge-chagrijn de hele week, pfff!



Maar fijn dat de koorts weg is!