Hoi allemaal,
We zijn morgen 6 weken en gaan morgen voor
een echo.
Ik hou t niet meer van de zenuwen hoop zo dat t
goed zit.
Moest ik ff kwijt :oops:
Groetjes priscilla
Spannend!!!
Probeer er van uit te gaan dat het allemaal goed zit!
maar ik ken je voorgeschiedenis niet, dus ik weet niet of je misschien al 'n miskraam ofzo hebt gehad en daarom zo zenuwachtig bent??
Heel veel succes morgen! Hoop op een mooi klein frummeltje voor jullie met kloppend hartje :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown:
Succes morgen! Hopelijk is alles goed, al weet ik niet of je al een hartje kan zien kloppen :think:
Succes morgen en gefeliciteerd!!
succes, het is ook spannend!
succes vandaag met de echo!!! :thumbup:
succes en hoe was je echo?
En hoe was de echo?
Hoi allemaal,
We hebben de echo gehad en ben nu heel onzeker!!!
Er zat dus een vruchtzakje maar nog erg klein,te klein voor 6 weken dit kan betekenen dat ik toch korter zwanger ben of dat t gestopt is met groeien en dat het toch weer mis gaat.
Ik heb zelf mijn eisprong gevoeld op 8 dec.
Moeten deze donderdag weer terug voor een echo en hopen dat het gegroeid is.
Ben echt zo onzeker want steeds rond deze tijd gaat het fout
ik probeer positief te zijn maar we hebben al zoveel mee gemaakt.
Vrees dat t nog een lang weekje wordt.
Groetjes priscilla
ik hoop dat alles goed gaat
ik had precies hetzelfde met een echo met 6 wkn
maar de keer daarna was alles oke,dus hoop voor jou ook!!!
sterkt met wachten meid :hug:
ik hoop ook dat alles goed gaat
Maar als je op 8 dec. je eisprong gevoeld hebt, is dat nu toch “pas” 4,5 á 5 weken :think: dus dan zou de termijn toch kloppen met wat er op de echo te zien was :oops: (correct me if i’m wrong :oops: )
De eisprong was dan 4,5 week geleden, dus dan zou het nu 6,5 week zwanger zijn. Vanaf laatste menstruatie
Ik had mijn eerste echo met 8 weken en 3 dagen. De vk zei meette toen ruim 1 week korter. Bij 12 weken bleek het toch “gewoon” 12 weken te zijn.
Het is zo moeilijk meten op deze termijn, maar ik kan me zo goed voorstellen dat het je reuze onzeker maakt. Ik duim voor je dat het deze keer gewoon goed gaat :hug: :hug: :hug:
Ik snap zo goed je angst!
Wij mogen dinsdag voor onze 1ste echo… Dan ben ik 6,5 week…
Bij mijn vorige zwangerschap ging het fout met 7 weken, vind het dus ook heel spannend!!
Was het bij jullie een ‘‘normale’’ echo, of inwendig?
Groetjes nikkie
Ik heb ook 2x MK gehad voor de 7 weken. En nu een echo met 6 weken en ze zei precies hetzelfde: vruchtzakje lijkt wat klein. Ook ik wist precies wanneer mijn ovu was geweest. Ik heb net als jij dan ook 2 weken in spanning afgewacht. Maar met 8 weken was alles ok en was mijn eigen berekende termijnook precies goed!!! Dus er is heel veel hoop!