zo wonderbaarlijk

voor ik tygo kreeg had ik nooit last van PMS

geen kwaaltjes geen pijntjes geen vocht vasthouden

maar nu

week van te voren voel ik mezelf opblazen, buik, benen en mijn gezicht lijkt alsof ik 10kilo zwaarder ben :sick:

borsten die al aardig aan de maat zijn van (.)(.) naar ( . )( . ) en pijn dat ze doen ! :frowning:

pijn in mijn rug, pijn in mijn buik, misselijk soms tot brakens aan toe, hoofpijn, super moe… kortom zwaar kl*te

en ik verbaas me er toch zo over dat meteen de dag dat ik ongesteld ben geworden dat ik :

de hele dag temet op de pot zit omdat ik compleet lijk leeg te lopen … blijf aan het piesen

mijn boobs ( . )( . ) weer (.)(.) worden

mijn fut weer terug komt … het is een ware opluchting echt waar

zeker na een paracetamolletje omdat de hoofdpijn op zijn hoogte punt komt op mijn mijn 1ste dag en daarna ook weer als sneeuw voor de zon verdwijnt

het is iets wat me vandaag heeft bezig gehouden :roll:

het is totaly new voor mij :mrgreen:

Yep, zo herkenbaar. En ook een totaal andere menstruatie gekregen na de bevallingen. Ben van ellende de pil weer gaan slikken.

Maar ook opgeblazen, knallende koppijn, piesen,…bleeehhh!!! Ben er net vanaf.

hier is dat juist allemaal beter/minder geworden.

Voor mijn 1e zw.schap was ik zeker 2 dagen uit de running als ik ongesteld was. Overgeven, buikpijn, alles erop en eraan. Nu heb ik wel dat ik de dag ervoor stukkie chagrijniger ben, maar dat moeten mijn huisgenoten maar voor lief nemen :mrgreen: , aangezien ik heeeeeel blij ben dat ik die pijn niet meer heb :thumbup:

Ach R. meer dan herkenbaar…

En het gekke is dat het blijft veranderen…per half jaar een andere kwaal erbij of eraf…geen idee…

Heel irri,maar mag tot zover niet klagen.

Alleen dat ik 1 week per maand weer bekkenpijn heb is zeer apart…

Het kan natuurlijk nog bijtrekken,maar je weet nooit…

Sterkte! Je lichaam blijft natuurlijk veranderen,dus dit veranderd mee…is een beetje inherent aan het ouder worden denk ik…we moeten het maar uitzitten…

Ik heb het idee dat mijn buik nu zich steeds op zet tot ik ongesteld geweest ben. Volgens mijn man ben ik dan niet echt humeurig of zo, wel een mega vreetkick krijg ik als ik ongesteld moet worden. (komt die opgezette buik ook niet ten goede).

Mijn menstruaties zijn heftiger geworden na drie bevallingen, de mirena, koperhoudende spiraal en cerazette gebruikt, alle drie was het vreselijk, dus nu maar weer aan de “gewone” pil die ik altijd twee strippen achter elkaar slik en dan de boel er uit laten lopen.

Ben wel moe als ik ongesteld moet worden en idd die zere borsten die dan uit mijn beha barsten, om een paar dagen later ruimte over te houden.