Zo warm...

Ik weet dat als je zwanger bent je het wat warme kan hebben dan doorgaans.

Maar de laatste week heb ik het gevoel dat ik de pan uit rijs van de warmte terwijl ik gewoon rustig op een stoel zit.

En als ik mezelf maar enigzins inspan (trap lopen, of flinke gang door moeten wandelen) dan stijg ik helemaal op en zie je me ook rondlopen met een flinke rode blos op mijn wangen :wink:

Soms vraag ik mij wel eens af of dit normaal is.

Hebben hier meer mensen last van?

Ja :mrgreen: al weken heb ik 't constant ontzettend heet. En na een inspanning is 't helemaal ongelooflijk haha. Rode blossen, zweetdruppeltjes overal :lol: pff krijg 't al warm als ik er aan denk :lol:

ja is normaal, ik had hetzelfs na de zwangerschap, pas nu ik gestopt ben met de bv wordt het minder

Ik heb t ook constant verschrikkelijk warm, ik word er niet goed van!

Mijn vorige zwangerschap had ik het constant koud, maar nu…

Ben jij niet uitgerekend in november trouwens? Kom gezellig bij de novembermama’s kletsen!

jup! Herkenbaar :shifty:

Heel herkenbaar… t heeft dus echt met de zwangerschap te maken. Weet ik dat ook weer. :wink:

Weet je wat lekker is, even met je voeten in een redleijk koud bakje met water. :thumbup: :thumbup:

Hihi heel herkenbaar…

De afgelopen dagen heb ik veel mensen gezien met ‘winterkleren’… Jassen aan, petten op etc. Loop ik in de supermarkt met een t-shirt en slippers… En ik heb het echt niet koud gehad!!!

Opvliegers he!.. ik heb het niet zozeer warm maar wordt dan zo onrustig in mijn hoofd. Zo’n opgejaagd gevoel, soms gewoon terwijl ik in bed lig ofzo. Dan kan ik mijn plekje ook echt niet vinden. En dan je hartslag die zo omhoog vliegt!

Hier nu ook al hoor… Had er de vorige keer ook verschrikkelijk veel last van. Met de sneeuw 2 jaar geleden liep ik ook in een shirt. Maar wat ik echt heerlijk vond waren slush-puppy’s :lol: Vooral met 2 handen het bekertje vast houden.

Ik ben normaliter als erg warm aangelegd. Men noemt mij ook vaak “kacheltje” in de winter, iedereen komt dan bij hun handen warmen omdat ik altijd warme handen heb.

Dat is dan zomers vaak al niet prettig maar nu lijkt het wel één grote opvlieger van enkele dagen, en dan zakt het weer even en zo komt het weer.

Maar goed te horen dat ik niet de enige ben, vroeg me af en toe af of het wel “normaal” was.

Herkenbaar!!! Heel erg zelfs.

Natte doekjes, ventilatoren hielpen mij de dag door. Nog steeds eigenlijk! :mrgreen: