Zo vroeg wakker!

Mees is iedere morgen tussen 6 en 6.30 wakker,dit is sinds hij in een groot bed slaapr,daar voor sliep hij wel tot 8 uur.Ik heb nu al een lampje met tijdklok op zijn kamer met als het lichtje aangaat hij uit bed mag ,maar nog komt hij vroeg.Ik leg hem wel terug tot 7 uur maar iedere keer komt hij weer met een smoes er uit grrrrrr



Wie heeft er tips

Hier ook een ochtendmensje :). Jula is vaak ook tussen 06.00 en 06.30 uur wakker. Ik laat haar wel eens liggen, maar op een gegeven moment roept ze heel erg hard MAMAAAAA.



Ik heb me er maar bij neergelegd. Ze is dan ook echt wakker, vrolijk en heeft zin in de dag. En ik vind het erg knap dat ze niet haar bed uitkomt (slaapt in juniorbedje), maar wacht tot ik er ben. Dus dan vind ik ook dat ik wel naar haar toe moet gaan.



Heel soms mag ze nog even bij ons in bed televisie kijken, maar dat is absoluut geen gewoonte (dan moeten we beide heeeeeel erg moe zijn en het gevoel hebben dat het nog maar drie uur 's nachts is :smiley: , anders gaat een van ons er zeker uit).



Het is gewoon haar ritme denk ik, ik ben ook een ochtendmens (maar dan liever om 07.00 als om 06.00 uur wakker…). Maar daarentegen slaapt ze 's middags ook nog zeker twee uur en daar is wat voor te zeggen (zeker nu ik zwanger ben, slaap ik gezellig mee!).



Dus ja, helaas geen tips, maar het scheelt voor mijn gevoel dat ik me er op instel en als het dan een keer 07.00 uur is, valt het mee en voel ik me heel erg uitgeslapen :zzz: :lol:

nou ook hier zijn tips welkom… ze zijnbij mij soms nog voor 6 uur wakker grgrrg

Bij mij ook, alledrie… Ik heb me er bij neergelegd en ik ga 's avonds niet te laat naar bed!

Hier ook hoor, ik ben zelfs al heel blij als het tijdstip met een 6 begint :? Meestal is het hier ergens tussen 5:30 en 6:00. Gelukkig wil hij dan nog wel even bij ons in bed liggen, maar hij kletst je dan wel de oren van je hoofd. Wel gezellig hoor, maar het blijft vroeg. En hij ligt even voor 20 uur in bed en overdag slaapt hij ook nog maar 1,5 uur (hij is net 2), dus waarschijnlijk is het gewoon een jochie die niet zoveel slaap nodig heeft en een vroege vogel en dat met twee avondmensen als ouders :roll:



Ik heb me er ook maar bij neergelegd. Het CB zei al tegen me “straks kijk je er met heimwee naar terug als hij 16 is en pas rond 13 uur zijn bed uit komt rollen in het weekend” :shifty: … heimwee? … nee joh, FEEST!! … maar dat heb ik daar maar niet gezegd :oops:

Laatst vertelde iemand me dat haar zoontje ook altijd zo’n vroege vogel was (net als Saba trouwens, ook zo ernstig vroeg wakker), maar dat hij nu - hij is nu 8 jaar oud - niet meer uit bed te slepen is en iedere ochtend te laat beneden is om op tijd op school te komen. Ook niet ideaal natuurlijk :lol: maar het gaf me wel goede moed dat ook dit uiteindelijk vanzelf goedkomt :wink: !

Nou het wordt iedere dag erger,nu is hij al om 5.30 wakker en weigert te slapen ,gaat heel hard krijssen,hoop dat de buren rond die tijd erg vast slapen.