zo vroeg alles willen

Ryan vindt zijn baby leven denk ik maar niks…hij wilt al groot zijn



Hij wilt maar sneller en sneller…



met 3 maand wilde hij zitten en nu…



nu wilt hij alleen maar staan… optrekken aan spijlen van het bedje… en maar pasjes willen doen als hij staat…



Zijn fles wilt hij niet…



wie herkent dit ook?



En mensen maar zeggen… jongens zijn langzaam…



nou die van mij niet hahah

:shock: tjee :inlove: hij is wel heeeeeel snel hoor :inlove: Maar dat willen zitten herken ik wel :inlove: , laat je over twee mnd weten of die van mij ook wil lopen :mrgreen:

datzelfde heb ik ook met beide kids.

Damian stond ook met 6 maand geloof ik

en anne probeert ook al een tijdje te wandelen,



anne loopt sinds 1,5 rondjes langs de tafel

:-*

Swen was ook zo snel: met 8,5 mnd zitten en 8,5 mnd staan en kruipen. Lopen begon rond dezelfde tijd en Swen stond met 10 mnd los. Nu, met 11 mnd loopt hij 2/3 stapjes los! Jongens kunnen dus echt wel snel zijn!



En hij drinkt liever uit een beker dan een fles!

Hier ook zulke kids :inlove:

Sebastiaan kroop al voor z’n 7e maand en Annemieke wil tegenwoordig ook alleen nog maar zitten. Liggen kan echt niet meer hoor :angel:

Ben benieuwd of ze ook zo snel kruipt, mag van mij best wat later :wink:

nog meer snelle kindjes hihihih, boefjes allemaal

Ik was zelf ook een snelle…trok me rond 6 maanden op in de bak, wilde de wereld zien en dus zette ons mam me in een zitje voordat ik eruit zou vallen (en kreeg op d’r kop bij het bureau…) en ik liep met 10 maanden vrolijk rond, kruipen heb ik voor t gemak maar overgeslagen.



Terugbladerend in mijn babyboek kom ik tot de ontdekking dat Emma nu al dingen sneller doet dan ik ze deed…ben benieuwd wat dat gaat worden!!!