Hoi allemaal,
Sinds ik vorig jaar ben bevallen ben ik al 5 keer behoorlijk ziek geweest. Daarvoor was ik nauwelijks ziek.
En nu dus weer…hoge koorts en behoorlijk lamlendig voelen.
Ik ben hier al voor naar de h.a. geweest, maar krijg dan een antibiotica-kuurtje mee en het advies om rustig aan te doen.
Ik eet elke dag 2 stuks fruit en probeer voldoende groente te eten.
Ik word er een beetje moedeloos van.
Herkennen jullie dit na de bevalling? En…hoe kom ik er van af?!
en nu…duik ik mijn bed weer in…
Ach meis wat vervelend!
Beterschap iig!
Gaat je kleine naar de creche??
Mijn man had namelijk de eerste tijd na de geboorte van onze zoon ook erg veel last van ziek zijn…en hij was ook werkelijk nooooooit ziek!
Hij kon gewoon niet tegen de kinderbaccillen :mrgreen: 8)
Ik werk in de kinderopvang dus ben ze niet vreemd
Ik moet wel zeggen dat sinds ik iedere dag yakult gebruik mijn weerstend een stuk beter is!!
Misschien is dat een tip!?
Iig wen je wel na een tijdje aan je kindje en de ziektekiemen,je weerstand moet even wat opbouwen!
En na een bevalling is je lijf ook nog eens heel anders en moet echt even ‘‘resetten’’
Zorg goed voor jezelf! :hug:
Heel herkenbaar!
Ik ben idd in het jaar nadat ik van soufian bevallen was wel 5 a 6 keer de verkoudheid te pakken. Ik leek elke maand wel ziek. ( staat ook zo leuk op je werk als je weeeeeeer eens ziek bent, geloof me je wordt er niet populair van)
Het is heel vervelend, en ik heb toen floradix gekocht, en dat hielp wel een beetje en vooral rust en veel fruit en groente he.
succes
bedankt! Ik vind het inderdaad voor mijn collega heel vervelend.
ik denk dat ik gewoon weer eens aan de vitaminepillen ga…!
Herken het helemaal… ben zowat de hele winter ziek geweest en dat was ruim een jaar na de bevalling. Stevige buikgriepen, door mijn rug gegaan twee keer, netelroos gehad, keelpijn zo’n beetje 7 maanden aan een stuk door… .
Sinds de lente gaat het een stuk beter, Lara was toen anderhalf en zelf ook veel minder vaak ziek. Het enige wat ik veranderd heb is dat ik méér ben gaan eten. Maar verder ging het dus eigenlijk vanzelf over. Eén keer is de laatste keer :-* .
Het ironische was dat iedereen de BV de schuld ervan gaf dat ik moe en ziekig was, maar toen ik na 8 maanden stopte, werd het dus niks beter. Eerder erger, omdat Lara toen ook vaker ziek was.
Misschien dat al die AB ook niet helpt. Het is slecht voor je darmflora en daarmee voor je weerstand. En als je virusjes hebt, helpt het ook nog eens niks.