Zo trots

We kregen net de de uitslag van Sharon haar eerste entreetoets.

En als ze zo blijft door presteren krijgt ze een HAVO/VWO advies mee.



Nu duurt dat nog 2 jaar, maar als er geen gekke dingen gebeuren kan je hier al bijna wel vanuit gaan.



Nu is het niet een hele grote verrassing, Sharon deed het altijd al erg goed op school, maar het is toch wel erg leuk om te horen hoor, dat je kind het zo goed doet 8)

Nou wat een superniews zeg!! En het is idd altijd fijn om te horen dat je kind het goed doet op school. Ik ben benieuwd hoe het hier volgend jaar gaat als de oudste naar school gaat, ik kan er nu al soms van wakker liggen stom he.

Super nieuws , daar heeft ze dan toch ook goed haar best voor gedaan :wink: :thumbup:



Altijd fijn toch als je kindje het goed doet :thumbup: :-*





Uiteindelijk ben je toch altijd trots op je kind wat hij /zij ook doet, als ze er maar hun best voor doen, althans ik wel :thumbup:

dat is idd. iets om erg trots op te zijn :thumbup:



weet ze zelf al wat ze in de toekomst wil gaan doen ??



mijn oudste wil de technische richting in…

Melanie zo is het zeker, als ze hun best maar doen :thumbup:

@Gab wrote:

dat is idd. iets om erg trots op te zijn :thumbup:



weet ze zelf al wat ze in de toekomst wil gaan doen ??



mijn oudste wil de technische richting in…




Nou ja ze roept al heel lang dat ze dierendokter wil worden, maar ja welk meisje wil dat niet.

Dus daar hecht ik niet zo veel waarde aan, wel leuk dat ze vanmorgen tegen de juf zei, “ik moet minsten HAVO hebben hoor, want anders kan ik geen dierendokter worden”. :inlove:

@mamma van sharondenise wrote:

@Gab wrote:
dat is idd. iets om erg trots op te zijn :thumbup:



weet ze zelf al wat ze in de toekomst wil gaan doen ??



mijn oudste wil de technische richting in…




Nou ja ze roept al heel lang dat ze dierendokter wil worden, maar ja welk meisje wil dat niet.

Dus daar hecht ik niet zo veel waarde aan, wel leuk dat ze vanmorgen tegen de juf zei, “ik moet minsten HAVO hebben hoor, want anders kan ik geen dierendokter worden”. :inlove:




ohh wat een heerlijke wijsneus dan al :mrgreen:

@melanie wrote:

Super nieuws , daar heeft ze dan toch ook goed haar best voor gedaan :wink: :thumbup:



Altijd fijn toch als je kindje het goed doet :thumbup: :-*





Uiteindelijk ben je toch altijd trots op je kind wat hij /zij ook doet, als ze er maar hun best voor doen, althans ik wel :thumbup:




Tuurlijk helemaal gelijk in hoor, als het er niet in zit dan zit het er niet in, ik weet nu al dat Yari dit niveau nooit gaat halen.

Geeft ook helemaal niet, zolang je je best maar doet en naar je kunnen presteert.

Hub en ik willen wel onze kinderen zolang mogelijk stimulereren om door te leren, op welk niveau dan ook.

Hij en ik zijn beide niet echt gestimuleerd door onze ouders om door te leren, en dat is dus iets wat wij voor onze kinderen wel heel erg belangrijk vinden.

Dat is dan ook waar je trots op nbent toch?

Dat je kind zich inzet, hetbeste uit zichzelf haalt.

Ik voelnme eerlijk gezegd weinig trots als mijn oudste niks buitvoert en toch goed presteert simpelweg omdat hij makkelijk leert…maar dat zwemdiploma waar hij twee jr voor heeft geworsteld…apetrots waren we!



Anyway, heerlijk hoor dat nze het zo goed doet!