Sinds dinsdagmiddag heeft Nerine overdag, thuis, geen luier meer om. Af en toe vraag ik het nog, maar dan is het steevast: ik voel geen plas. Verder gaat ze zelf naar de wc, deur dicht…doet alles helemaal zelf. Hoef nergens bij te helpen en sinds dinsdagmiddag, maar 3 ongelukjes!!! Vandaag helemaal niks geen natte broek!! :thumbup:
Alleen voor de ontlasting en de nachten draagt ze nog een luier en als we de deur uitgaan. Maar ook 's nachts is de luier nagenoeg droog.
Ik ben ZÓ trots op mijn kleine meid! Na al die weken van niet willen is ze nu ineens om. :dance:
zohee wat goed zeg!! :thumbup:
goed zooooooooooooooo
goed hoor!!!
NERINE Goed zo meissie ook ik ben trots op je ga zo door :!: :!: En kerstin je kan nu trots zijn op je meissie :!: :!: :!: :thumbup: :thumbup:
:-* :-* West
Vanochtend boodschappen gedaan in Lelystad dus wel een luier om en thuis wilde ze hem niet af. Heb hem gewoon af gedaan, want van die onzin ben ik niet gedient. En ze gaat gewoon naar de wc…net wel een ongelukje, wantz e was dus vergeten dat ze geen luier om had. hahahaha!!! :inlove:
En West, heb een goeie stok achter de deur, want ze wil in de vakantie bij opa en oma logeren en oma wil ook graag dat ze op de wc plast…en dan krijgt ze nog een cadeautje ook!!
Toppie zeg!!
Zonde van dat ongelukje, nou maar hopen dat het niet vaker gebeurt!
Succes!
schreef jij vorige week ook niet dat je een weigeraar had?? grappig want willemijn doet het nu dus ook ineens… ik schrijf hier een bericht van wat nu ik weet het niet meer. en woensdag komt madam aan met doe maar een onderbroek :roll:
meiden van drie :roll:
Ik had dus ook een notoire weigeraar en van het weekend was het weer echt pet…papa was weer thuis na een hele week weg en madam liet zo weer alles lopen. :wall:
En nu is papa net weer vertrokken voor een week en miep zit al weer op de wc. Hahahahahaha!!! :lol:
ze schaamt zich voor mannen???
hier gaat het best goed ondertussen… poepen vraagt ze nu een luier voor… dat mocht ze de vorige keer ook wel maar dat deed ze niet en dus verstopping en buikpijn enzo… ze is al eerder drie weken droog geweest…
ik hoop dat het nu zo blijft… wel lekker makkelijk dan heb ik alleen nog een luier voor de nacht en verder niets meer…
vind het zo’n mooi gezicht die kleine kontjes in een strak leggingkje… en willemijn heeft een beetje een wiebelkontje… zooooo schattig!!
Ik denk dat het een vorm van aandacht vragen is geweest…want sinds Edwin weg is gaat het goed. Loop echt over van trots! :inlove:
En idd, die kontjes zien er zonder luier véél liever uit. Nerine heeft van die heerlijke ronde billen die zo lekker wiebelen(bieboppen zoals ze zelf zegt) als ze loopt. :inlove:
Ook lijken haar benen zonder luier langer…ja, die meid van mij is een prachtexemplaar.
Goed zo, prachtige dame van mama!
Die stok achter de deur hadden wij, bedenk ik me nu, ook. Alleen was het bij ons het zwembad, want kindjes die nog in hun broek plassen, die plassen dan ook in hun zwembroek, dus in het water en dat is natuurlijk vies.
Hier gebeurt ook af en toe een ongelukje als ik naar mijn werk ben (mijn man zorgt 3-4 dagen in de week alleen overdag voor ze. En bij mij heeft ie dat vrijwel nooit.
Nou, hier was het weer mis na een weekje logeren bij opa en oma. Die hadden geen wcverkleiner dus miep liep gewoon de hele week in d’r luier. En dat terwijl het toen thuis al 2 weken goed ging…waren we weer terug bij af.
Maar ben vandaag weer vol goede moed begonnen, wilde ze zelf nadat ze met luier om haar sokken had nat gepiest. :lol: Alleen nu zeurt ze al weer om een luier, want dat ik natuurlijk makkelijker.
Wat zouden jullie doen? Toegeven omdat ze nu zelf aangeeft niet meer op de wc te willen met natuurlijk de nodige natte broeken tot gevolg of doorzetten?
We zijn afgelopen zaterdag weer begonnen met de zindelijkheidstraining en het gaat perfect!!! Vanaf het begin al geen ongelukjes gehad, voor haar ontlasting vraagt ze netjes ene luier…gaat echt perfect!! :inlove: :thumbup:
Heb het idee dat dit het wel eens kan zijn hoor… :dance:
jippieeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee
Kers, super meid!
Het gaat nog steeds perfect hier!!! :dance:
Ze heeft zaterdag een ongelukje gehad, een natte broek, maar ze was/is ook ziek…en ach, als dat alles is… :inlove:
Ik kan er gewoon niet over uit dat ze zelf voelt wanneer ze moet plassen, het op kan houden en een luier vraagt als ze moet poepen…dat zo’n hummeltje(want dat is ze eigenlijk nog) dat gewoon al zelf voelt… :inlove:
goed van je hummeltje hoor!!!