Zo snel na ovulatie al zwangerschapsverschijnselen?

Dag lieve meiden!

Mijn vriend en ik willen ontzettend graag zwanger worden. Nu ronde 8 alweer (ik ben 33 jr).



Ik heb drie dagen geleden waarschijnlijk mijn ovulatie gehad; dat kan ik altijd goed voelen en daarnaast gebruik ik ovulatietests.



Maar nu heb ik al twee dagen ontzettend gespannen borsten en gevoelige tepels. Ze zijn een maat groter ook. Ook heb ik een opgeblazen gevoel en ben ik een beetje misselijk. Dat is voor het eerst sinds we bezig zijn. Normaal heb ik nauwelijks gevoelige borsten en pas een klein weekje voordat ik ongesteld moet worden een beetje.



Herkent iemand deze verschijnselen, zo snel na de ovulatie al?

Misschien zit ik mezelf gek te maken…



Liefs!

Oldy

Is moeilijk te zeggen. Ik heb het bij al mijn zwangerschappen steeds een dag of 3/4 na mijn ovulatie ook al gehad (bij de oudste heb ik het achteraf ook gehad al kwamen we daar pas met ruim 4 weken achter :oops: ). Maarrrr… ik heb het nu in de afgelopen 8 maanden ook al een paar keer gehad en dan was ik toch niet zwanger :? Dus ik vind het heel moeilijk om het in te schatten. Ik hoop voor jou uiteraard dat je over anderhalve week een positieve test hebt! Maar echt zekerheid dat je zwanger bent heb je dus pas met diezelfde positieve test.

Ik had wel een paar dagen voor mijn nod al klachten, moe, pijnlijke borsten en heeeel erg humeurig.



Hoop dat het raak mag zijn voor je zou lekker vlot zijn toch in de 8 ste ronde?

Hoi,

Dank voor jullie reacties. Het is inderdaad iedere keer weer een kwestie van afwachten. En ook aan dat afwachten iedere maand begin ik eindelijk te wennen. Ik heb nog steeds dezelfde verschijnselen. Dus: ik heb een grote, stevige bh aangeschaft, haha.



Over 8 dagen heb ik mijn NOD…en ondertussen geniet ik van de zon! 8)



groetjes

Oldy

wat kan wachten dan lang duren he??? (ook met die mooie zon :D) ik hoop voor je dat het raak is…



ik heb bij R.oan heel vroeg getest… bijna een week voor de tijd… omdat ik zo moe was… maar dat was ook omdat ik er toch 1 in huis had en ik gewoon ff zekerheid wou dat ik dus niet zwanger was… (was ik dus wel :D)