Hallo allemaal,
Ook ik heb verschillende miskramen gehad en ben erg onzeker bij even voorstellen heb ik heel mijn verhaal al beschreven.
Wij hebben afgelopen donderdag een echo gehad en er zat een zwangerschap volgens de berekening van de 1e dag van je laatste menu was ik 6 weken zwanger.
Het vruchtje was te klein voor 6 weken dit kon 2 dingen betekenen of ik was korter zwanger of het was weer gestopt met groeien en het gaat weer mis
We moeten nu een donderdag weer terug komen.
Ik weet dat al die angst niet goed is maar we hebben zo veel voor ons kiezen gehad dat ik gewoon echt heel bang ben.
af en toe heb ik ook wat menstruatie pijn niet heel erg maar toch…
Sorry moest even me verhaal kwijt.
Sterkte allemaal.
Liefs priscilla
Ik heb even je verhaal gelezen, phoe jullie hebben het idd al flink voor de kiezen gehad :hug: Ik kan me voorstellen dat jullie nu zo onzeker zijn! Maar dit is wel een spontane zwangerschap he, dat is in eerste plaats al super voor jullie :thumbup: Het kan best zijn dat het wat later is ingenesteld en dan kun je minder ver zwanger zijn. Probeer om rustig te blijven, in de stress raken helpt je niet om de zwangerschap goed te laten gaan. Kun je wat afleiding zoeken ergens mee? Ik wil jou/jullie veel geluk wensen, hopelijk geeft de echo donderdag jullie een kloppend hartje :thumbup: sterkte! :hug:
Ik heb je verhaal niet gelezen moet ik eerlijk bekennen. Maar maak je ook niet teveel zorgen.
7 juli was ik voor het laatst ongesteld, 18 augustus belandde ik op de triage in het ziekenhuis met buikkrampen (een heel rampscenario werd afgespeeld, maar soit) en een echo gemaakt. NIKS te zien. Enkel vruchtwater… Twee weken later mocht ik terugkomen (als ik nergens meer last van had, anders eerder). Ik had nergens last van en kwam terug op 3 september, ik zou toen volgens mijn berekening 8 weken en 2 dagen zwanger moeten zijn. Bij berekening bleek het 8 weken, ik werd 2 dagen teruggezet. Na rekenen bleek ik met 6 weken geen 6 weken, maar 5 weken en 5 dagen.
En nu zit ik na 26 weken… Alles was gewoon goed!
Ik ga dus voor je duimen dat de echo gewoon nog te vroeg was…
hoi,
erg vervelend dat je jezelf zo onzeker voelt, na alles wat jullie mee hebben moeten maken wel erg logisch.
ik kan je geen zekerheid geven wat betreft je zwangerschap. ik kan je wel vertellen dat toen ik zwanger was van mijn dochter ik voor de 12 weken echo ging, tijdens deze echo bleek ik echter 10 weken. ik werd 2 weken teruggezet, omdat het wondertje in mijn buik veelste klein was voor 12 weken. 2 weken later werd dit nogmaals bevestigd. uiteindelijk is mijn dochter 5 dagen na de uitgerekende datum gezond en wel geboren. waarbij de verloskundige wel zei, gezien haar huidje en de placenta dat ze me tever terug hebben gezet.
wat ik wil zeggen, het zou kunnen dat het vruchtje gewoon later is ingenesteld. er hoeft echt niks mis te zijn.
heel veel succes donderdag in ieder gevaL.
liefs
Ik duim voor je dat je over een paar dagen alsnog een mooi kloppend hartje te zien krijgt
ik duim gewoon even voor je meid
sterkte vandaag :hug: Ik weet niet hoe laat je moest? Hopelijk hebben jullie goed nieuws
hoe is het nu?>