Zo onzeker

sorry, moet even mijn verhaal kwijt.

begin maart moest ik ongesteld worden, ik werd dit niet uiteindelijk 18 maart een test gedaan. Deze was negatief. En 19 maart kwam de ongesteldheid toch. Ik dacht toen dat het misschien spanning was, dan kan het ook uitblijven. Ik ben 2 dagen licht ongesteld geweest en bleef daarna wat last houden van buikpijn. Niet noemenswaardig maar wel aanwezig.

24 april (nu bijna 2 weekjes terug) toch maar weer een test gedaan omdat ik na die twee dagen steeds maar niet ongesteld werd en ja hoor positief! Natuurlijk helemaal blij. Toen heb ik zo’n digitale van clear blue gedaan en die gaf aan 3+ (wat dan minimaal 5 weken betekent?).

Omdat ik behoorlijk wat medicijnen gebruikte (wel direct gestopt toen ik achter mijn zwangerschap kwam) ben ik toch best wel gestressed. Maandag ben ik bij de verloskundige geweest en aankomende maandag moet ik voor de eerste echo. Ik hoop zo dat ik dan goed nieuws te horen krijg, maar ik lees ook berichten dat het met een paar weken nog niet te zien is en ik heb dus geen idee hoe lang ik nu zwanger zou moeten zijn. Hoe duidelijk is die clear blue test trouwens? Is die 5+ een beetje betrouwbaar gebleken in jullie gevallen?

Misschien allemaal een beetje onsamenhangend maar ik moest het even kwijt.

Liefs,

Marcella

Gefeliciteerd!!

“vaak” als je er op een echo te weinig is gezien en er is een medische reden kan je 1 a 2 weken later terug komen,

En bij de ene is het vruchtje rond 5 weken al wel duidelijk zichtbaar en bij anderen niet. dus probeer je daar geen zorgen om te maken :wink:

over de test kan ik je geen antwoord en/of informatie geven…

Dit zijn inderdaad hele onzekere en vervelende weken… Ik weet nog heel goed dat ik de eerste weken heel onzeker was en me heel rot voelde, maar helaas kunnen we er niks aan doen dan afwachen. En positief blijven denken…Mijn eerste echo kon je alleen maar een ring zien, dat kon toen ook nog alle kanten op… Gelukkig een week later was kleine baas zichtbaar…

Ik hoop dat je maandag een mooie echo krijgt… Maar dan nog blijf je onzeker zeker de eerste 12 weken… Ik duim iig voor je…

Echo gehad en het hartje klopt :slight_smile:

Maar ben pas 7 weken zwanger en voor mijn idee zou dat toch langer moeten zijn. Maar ja, over 3 weken mag ik weer terug komen voor een echo en dan zal ik wel meer horen :slight_smile:

@Kimmygirl wrote:

Echo gehad en het hartje klopt :slight_smile:

Maar ben pas 7 weken zwanger en voor mijn idee zou dat toch langer moeten zijn. Maar ja, over 3 weken mag ik weer terug komen voor een echo en dan zal ik wel meer horen :slight_smile:

gelukkig alles goed!

GEFELICITEERD!! :dance: :dance:

heb je echo mee gekregen? :oops:

yep heb ik meegekregen :slight_smile: maar meer dan een zwart vlekje is er nog niet te zien :oops:

wat fijn voor je meid…

gefeliciteerd… en nu proberen te genieten hoor…

er zullen je hele zwangerschap lang wel momentjes zijn waarin je onzeker bent… :slight_smile:

ow wat goed joh! Heerlijk dat je iig het hartje hebt zien kloppen, neemt toch een hoop zorgen weg.

Kijk maar lekker naar je zwarte vlekje op de echofoto :wink: :-*

:dance: heel goed meis… van harte…

super goed nieuws zeg…gefeliciteerd

gefeliciteerd met je zwangerschap :inlove:

Gefeliciteerd met je zwangerschap :dance: