Oef Juudje darmen…praat me er niet van 8)
Ben aan de floradix, yakult en veel drinken. Heb wel gemerkt dat asperges toch echt laxerend werken en heb voor in geval van nood (of juist geen hoge nood :lol: ) roosvicee laxo staan.
Hopelijk helpen je toetjes! :-* *al vind ik het stiekem wel een goed teken dat je darmen dienst weigeren *
Dat wilde ik nou net ook zeggen, ik had ook bij beide van die fijne darmen :liar: en met als gevolg aambeien bij Quillan nou ik had het er allemaal voor over.
Oh het gaat goed komen Juudje, hoe voel jij jezelf nu begin je het een beetje aan te nemen dat je weer echt zwanger bent.
Oké het hoort er dus bij, dat is wel een fijn gevoel.
Nog een dag, toch wel weer spannend de echo. De kans is natuurlijk
groot dat het nog steeds goed is, maar merk nog, dat ik nog niet
kan geloven dat het allemaal nu zomaar gelukt zou kunnen zijn.
he juud
spannend he ik hoop dat je vanavond fijn mag dromen over jullie kintje dus dat je ook een beetje slaapt.
hoe laat moet je er heen je zult het me wel gezegd hebben maar ik weet het nog niet die dingen blijven niet hangen hoe goed ik mijn best ook doe.
gaat sjoerd ook mee of moet hij gewoon naar school
bel je me morgen hoe het was geweest.
dikke knuffel van ons en een mooie lach van eline :hug: :hug: :hug:
Hey lieverd , je moet vandaag naar de VK/GYN toe toch ? Ik duim en hoop mee meis
Heel veel succes en ik denk aan je, moge dit kindje in je buik verdomd goed zijn / haar best doen te groeien om bij jou en sjoerd te komen ,
ik leef met jullie mee.
Met liefs Bianca :-*
Succes en heel veel plezier vandaag.
Veel succes vandaag, Juudje !! Er wordt hier hard ge :thumbup: :thumbdown:
Ik heb een kaarsje aan gestoken bij de foto van Anne, een byzonder plekje voor de mensen hier, belangrijk ben jij ook voor me. Dat Sjoerd en jij nu een kindje verwachten zo liefdevol uit het “niets” is een teken , ik hoop zo erg dat het goed gaat en zit in spanning mee te denken…
Meis wat zullen jij en Sjoerd het spannend hebben, gaan jullie samen?
Nu tot gauw, Bianca :-*
Vandaag denk ik ook nog een beetje extra aan jullie, maar het kan toch niet anders dan dat jullie een mooi knipperend hartje zien!!
Hoe gaat het eigenlijk met de bloedinkjes?
:thumbup: wordt aan je gedacht…!
Same here! Laat je het even weten??
:thumbup: denk aan jullie
Hier nog een meeduimer, en wat betreft ongeloof…hebben hier gisteren toch echt een beebje gezien, maar dat ongeloof, de verwondering, die blijft, hoe zoiets moois zomaar ineens in je buik kan groeien!
Hopelijk is straks alles helemaal ok en mag je langzaam ook gaan richten op sjoppen voor de beeb! :-*
Wat heerlijk Rhiannon, het ongeloof blijft! Maar geniet ervan! Het is jullie ook zo gegund!
(voel me soms ook zo’n gluurder door mee te lezen bij iedereen)
lfs
Luna
@ luna blijf maar lekker meelezen hoor
@ Rhi super zeg dat het dan toch weer echt zo mag zijn
@ Bianca het is idd vandaag, zo rond half 4 moeten we er zijn. Lief van je dat je zo meeleeft met ons. Ook jij hebt een speciaal plekje bij ons
@ zus, schandalig dat je het niet meer weet , nee hoor maakt niet uit je hoort het vanzelf straks
@ Nicje bloedingen waren het niet echt, nooit rood bloed gezien in ieder geval. Het lijkt met het bruine vloeien wat minder te zijn. Alleen met een grote boodschap komt er nog een hoop slijm mee.
@ikke jullie gaan bijna beginnen met het ivf traject, denk dagelijks aan jullie en hoop zo dat het helemaal goed gaat komen
@ alle andere bedankt voor alle lieve woorden, het sterkt me en ik put er een hoop vertrouwen uit.
Ik laat iets weten zo gauw ik weer thuis ben. Ga na het zkh even bij schoonouders langs. Die willen graag een banner op hun bureaublad
Oooow ik zie jouw naam staan en ‘ren’ direct hier naartoe…
Geen nieuws nog…
Ik noemde het ook daarom ‘bloedinkjes’ (bedoelde ‘bruinverlies’ idd)
Blij te horen dat dat minder tot zelfs weg is :thumbup:
Succes en hopelijk ook heel veel plezier!!!
Je bent waarschijnlijk zenuwachtig, maar vergeet niet, als het hartje mooi klopt en alles er goed uitziet om er ook van te genieten he!!! :-*
15.30 uur …
:kaars: brand !
pf wat gaat de tijd langzaam ben echt aan het wachten.
zussie :kaars: :kaars: :hug: :hug:
laat het een mooie echo zijn
… hoe laat was de echo dan?