zo onwerkelijk

ik wil mijn blijdschap even met jullie delen :inlove:

Ik ben zwanger heb vandaag positief getest :inlove: het is zo onwerkelijk nog in feb 2007 ben ik gestopt met de pil in nov hadden we onze eerste afspraak en onderzoeken bij de gyneacoloog en ik blijk pco te hebben na 8x clomid was ik vorig jaar augustus zwanger alleen ging mis rond de 5 weken (dus vind het nu doodeng)

daarna heb ik nog 2x clomid gehad en 7 keer puregon gespoten in mei heb ik een hsg foto gehad dus we hebben heel wat meegemaakt! ik ben zo ontzettend blij en vind het allemaal zo onwerkelijk!

maar goed ik ga genieten!

Roosje ik heb af en toe eens wat van je gelezen en wauw super joh!!

Gefeliciteerd!!

van harte gefeliciteerd !!!

ik duim mee dat alles goed mag gaan :pray: :pray:

en dat 2010 JULLIE jaar mag worden !!!

liefs

Gerda

Helemaal leuk toch? Gefeliciteerd!

Geniet van je zwangerschap!

Ik heb ook al vaak berichtjes gelezen, ik ga voor je duimen :-*

Hartelijk gefeliciteerd!

Ik wens je een hele goede en mooie zwangerschap toe!

Ik kan me voorstellen dat het nog heel onwerkelijk voor je is! Je hebt er lang op moeten wachten! Ik hoop dat je snel kun genieten van dit wonder(tje)!

dank je wel voor jullie lieve reacties :-*

Wat een ontzettend fijn nieuws! Van harte gefeliciteerd.

Veel sterkte de komende weken! Ik hoop dat alles helemaal voorspoedig zal gaan!

Veel geluk!

wat een super goed nieuws meid…

van harte gefeliciteerd!!!

liefs bianca

Super Roosje, geniet ervan. :inlove: :inlove:

En… deze keer gaat het goed!! :thumbup:

Gefeliciteerd meid.

Oh Roosje wat geweldig voor jullie!! Gefeliciteerd en geniet met volle teugen :inlove:

Super, van Harte Gefeliciteerd.

wat heerlijk zo’n bericht te lezen.

Vind het fijn, het is byzonder zwanger te mogen raken. En als dat ook gebeurt, zeker na zo veel extra inspanning, byzonder.

Heel erg van harte gefeliciteerd, en ik hoop zo ontzettend dat het je goed gaat, dat het die uk op komst goed mag gaan

toytoytoy

bianca.

GEFELICITEERD MEID GENIET ERVAN !

:dance: :dance: Gefeliciteerd :inlove: :-* geniet ervan!!

Oh fantastisch zeg!!!

Kan mij je verhalen nog goed voor de geest halen, zelf nl ook in aug 08 een miskraam gehad met ong 6 weken we schreven toen in hetzelfde topic.

Het moet nu gewoon goed gaan, ik ga voor je duimen :pray: :thumbup: :thumbdown: :thumbup:

dank je wel lieve dames :-

vanmorgen nog een test gedaan voor de zekerheid :oops: en ja hoor zwanger gaf die aan dus nu begint het door te dringen zo spannend allemaal

lief dat jullie zo meeleven :-