Zo ontzettend trots

Onze verslaafde aan de speen…

Verôn was echt verslaafd aan zijn speen. Als baby al en toen als dreumes wilde ik overdag geen speen meer. Op het kdv waar hij toen zat pikte hij dan gewoon een speen van de baby af en deed deze in zijn mond :mrgreen:

Nu kreeg hij al tijden alleen de speen in de nacht. En de meeste kinderen laten hem dan uit de mond vallen als ze slapen die van mij niet hoor.

Dus bedacht te vertellen hij is een grote jongen is en de speen aan de baby’s kan geven. Dus speen gisterne onder de boom… naar bed en drama maar wel in slaap gevallen

Vanmorgen half 7 wakker :dance: ik hoorde hem naar beneden gaan en hij schreeuwde jahhhhhhhh mamaaaaa een kadootje :wink: en mijn speen is weg goed he! Hij was zelf ook zo trots

En ikke jah ik straal wat een kanjer :lol:

:clap: :clap: :inlove:

:dance: :clap: :inlove:

Hmm je brengt me misschien wel op een idee met onze oudste kanjer :wink:

Wat een goed idee!! Super!

Onze kleine jongen van 2.5 gooide zijn speen de dag voor kerst ineens in de prullebak! :shock: Heb hem nog zo gewaarschuwd dat hij dan geen speen meer heeft! Maar het ging goed en hij is nu dus ook al 3 dagen zonder speen! :lol: Wel komt hij nu 's middags moeilijker in slaap. Misschien is dat een kwestie van wennen?

Hoe gaat het nu Loes? Nog steeds speenloos en wel lekker slapen?