Zo ongerust

Ow wat voel ik mij beroerd zeg…

Ik ben zo ongerust. Ik heb geen kwaaltjes niks. En normaal als ik nies of we hebben sex :oops: Dan voel ik mijnbaarmoeder samentrekken.

Ik heb echt niks meer…Geen misselijkheid wat ik bij de eerste wel had.

Wel moe en wat pijnlijke (.)(.) als de kou er op komt :silenced:

Ik weet niet of het goed zit daarbinnen :cry: Ik kan wel een test doen nogmaals maar dat geef geen zekerheid. ( of zou het streepje dan lichter moeten zijn ?)

Ik heb geen rode/bruine afscheiding, maar ik maak mij zo ongeloofelijk druk.

Veel stress gehad afgelopen week…

Ik maak mij gewoon zo ontzettend gek…

Ik ben nu gewoon moe omdat ik geen oog dicht heb gedaan vannacht. Toen ik mij omdraaide had ik een vreselijke steek in mijn buik…

Had ik maar een luikje in mijn buik :frowning:

sorry moest even mijn onzekerheid opschrijven…

xx Nachtvliinder

Ik kan me jou gevoel heel goed voorstellen. Helaas heb ik geen antwoord om je gerust te stellen. Natuurlijk heb je wel bij de ene zwangerschap wat meer kwaaltjes dan bij de andere. Dus ga er vanuit dat als je niet vloeit, dat het dan goed is.

Hier helaas ook geen antwoord, maar een hele dikke digitale :hug:

Ik kan het wel begrijpen. Ik heb ook zo goed als geen kwaaltjes. En na mijn mk maakt me dat zooo onzeker…

Och meis, vreselijk herkenbaar!

Ik moet ook steeds oppassen niet te gaan ‘panieken’, omdat ik vind dat ik niet misselijk genoeg ben enzo… Ik probeer het nu maar los te laten en er van te genieten dat ik niet zo heel veel kwaaltjes heb, maar het maakt wel dat ik me onzeker blijf voelen… Ik vrees dat we hier gewoon even doorheen moeten met zijn allen… :wink: Maar schrijf het vooral lekker van je af, want dat geeft weer lucht! :hug: :hug:

Hopelijk ontploffen jullie bijna van alle nare kwaaltjes met een goede week :-* (vervelend hè die onzekerheid, en de tijd gaat daardoor ook nog 2 x zo traag :hug: )

Bij Lars had ik heel weinig “klachten”. Nu heb ik geen klachten of aanwijzingen gehad. het gaat nog steeds hartstikke goed.

Oh meid, dit is ZOOO herkenbaar. Ik heb ook zo vaak naar dat luikje verlangd. Ook hier had ik totaal geen kwaaltjes, niet misselijk niets… Alleen af en toe een flinke steek in mijn buik… En nu zoveel weken later, zit ons meisje er nog steeds!

Nog even doorbijten tot je eerste echo/controle meid!! :hug: :hug:

ik had bij deze zwangerschap ook echt een aantal weken dat ik he-le-maal niks voelde, terwijl ik bij n’s zwangerschap vanaf dag 1 al ongeveer geleefd werd door de hormonen en de veranderingen in mijn lijf.

En hier staat nog steeds een banner :angel:

Ik snap je onzekerheid dus ook (ik heb tot de echo met 9 wkn ook voortdurend gezegd: het zou ook helemaal niets kunnen zijn), maar het kan dus echt gewoon goed komen. Proberen te genieten van dit kwaalloze begin, en je lichaam dankbaar zijn ipv haar in twijfel trekken! (haha dat zei ik de hele tijd tegen mezelf, maar dat hielp me ook niks, maar goed…)

Das een goeie inderdaad :lol:

Ik vond het ook heel vervelend, de zwangerschap zonder kwaaltjes. Op de een of andere manier geeft dat toch een gerust gevoel he.

Sterkte!

meid hier voel ik ook amper wat hoor…probeer er van te genieten…ik denk maar zo…nu nergens last van…en over 2/3 weken zul je het zien dat je het 3dubbel zo erg hebt…

ook mijn denkwijze is het zelfde als fiep klophout…probeer positief te zijn…en je gedachten ergens anders te brengen…

ik moet wel zeggen dat ik ook af tel naar de echo hoor :shifty:

Bij Pete was al een paar dagen voor NOD moe en misselijk en dit heeft zeker tot 10 weken aangehouden.

De tweede zwangerschap had ik in het begin geen klachten, alleen dat mijn koffie niet smaakte en sommige geuren van eten vervelend waren. Met 7 weken werd ik pas enorm misselijk, zo erg dat ik zelfs 3 dagen niks gegeten en gedronken had en toch bleef overgeven. Uiteindelijk medicijnen gekregen en na 2 weken was dit niet meer nodig.

De eerste 6 weken is je hoeveelheid hvg nog erg laag, waardoor je geen last hoeft te hebben van klachtjes. Meestal worden de klachten na 6 weken erger en na 12 weken weer minder.

Ze zeggen vaak dat zolang je geen krampen hebt of bloedverlies, dat je niet teveel zorgen moet maken.

:hug:

Ow meiden zo lieff!! :-

En ik weet ook dat jullie gelijk hebben… En mijn buikje is nog dik genoeg voor een lekker stootlaagje ofzow.

Maar het gevoel bekruipt me zo nu en dan…

Ik ga aftellen… Nog 3 weken en 6 dagen mag ik naar de VK. Maar of ik dan een echo krijg is het 2e punt…

Maar het lucht wel even op zo op deze manier. En ik weet dat ik HEEEL dankbaar mag zijn dat ik en snel zwanger ben EN geen kwaaltjes…

En daarom wil ik ook niet zo zeuren, maar voel mezelf er zo onzeker door…

Ach we tellen gewoon af… Spannend :shifty:

Dikke knuff voor jullie meiden… :-

meid ik hoop dat je snel een relatie met de wcpot krijg , bandenpijn , kneiters van borsten krijg , en alllllleeeee andere kwaaltjes die je maar kan verzinnen :mrgreen:

klinkt zo gemeen he …

ik herken je gevoelens zo vreselijk goed ! na 3 mk en 1 ma , weet ik hoe enorm je in spanning zit.

probeer toch stiekum echt wel te genieten hoor !!! als je dat niet doet dan heb je bijna 1/3 van je zwangerschap gemist.

het komt wel goed , hou je hoofd koel !!!

:hug:

Ik had dan wel de kwaaltjes ‘om me aan vast te houden’, maar ik had de eerste weken een paar maal bloedverlies. Ik kon mezelf er ook helemaal gek mee maken. De eerste keer had ik een extra echo gehad, ter geruststelling, maar de keren daarna kon dat natuurlijk niet steeds… Zucht… was inderdaad niet leuk, die eerste onzekerheid!

Helaas kun je niets anders doen dan deze periode afwachten… :wall: En probeer inderdaad te bedenken dat zolang je geen helderrood bloedverlies hebt (met daarbij meestal krampen/ pijn), het ongetwijfeld nog allemaal ok is!

Sterkte! :hug: