Zo moe......

Hoi,

ik ben inmiddels alweer 6 maanden trotse moeder van Levi! We hebben al een dochtertje van bijna 3 en half.Maar…

ik ben zo moe.Ik moet overdag echt ff eene tukje doen anders kom ik de dag niet door.

Is dit nu nog steeds een nasleep van de bevalling? Iemand ervaring mee?

ik denk dat het inderdaad nog te maken heeft met het ontzwangeren ze zeggen niet voor niks 9 maand zwanger 9 maand ontzwangeren zelf is mijn zoontje nu 8 maand en af en te verneem ik gewoon dat de hormonen door mn lichaam gieren pffffffff zou blij zijn dat mn lichaam weer helemaal de oude is

geef je borstvoeding? dat is ook een enorme energeivreter!

ik was pas na een jaar weer helemaal de oude, dat ik met wat minder slaap kon. terwijl ik absoluut geen zware bevalling heb gehad, en ook geen zware zwangerschap

Ga anders eens naar de dokter. Even je ijzerwaarde laten controleren en op je schildklier laten controleren. Is 1x bloedprikken en dan weet je het.

Wat ik je kan aanraden in floradix (heb je in pillen of drankje) Ik vind het super vies, maar het werkt echt!

Het is bij bijna alle drogisterijen wel te koop, en anders de apotheek.

Hoi

geen bv.

Dank voor de tips.Ik kijk t nog ff aan…

Hier ook nog hoor. Bij de oudste ging het net weer een beetje toen hij twee jaar was en toen raakte ik weer zwanger. Nu ben ik inmiddels weer een jaar verder na deze zwangerschap, maar nog steeds erg moe hoewel het met een paar maatregelen een stuk beter gaat nu.

De één heeft wat meer tijd nodig dan de ander. Ik weet niet hoe het met jou zit, maar ik slaap redelijk, maar toch ben ik vaak 's nachts nog wel een keer uit bed omdat één van twee wat heeft. Ook al zijn het maar een paar minuten, dit hakt er toch in.

En ik ben redelijk perfectionistisch en dat helpt ook niet mee. De boel eens de boel laten en je er niet druk om maken … dat helpt ook (schijnbaar … want ik ben daar nog niet zo goed in 8) )

Ik slik wel multivitaminen nu. Dat heb ik bij de oudste op een gegeven moment ook gedaan en dat hielp wel wat. Verder snoep ik zo min mogelijk en eet zo gezond mogelijk. Dat werkt bij mij ook. Van suiker krijg ik enorme dippen. En ik ga 's avonds of een blokje om of even wat in de tuin doen … even mijn hoofd leegmaken en wat bewegen. Dan ga ik tenminste ontspannen mijn mandje in.

Sterkte ermee!

Hey juulke,

vervelend he?

Snachts slapen ze meestal allebei wel door.t vreemde is dat ik savonds tegen half 10 “wakker word”…lig nu tegen 00.00 uur in bed.Ga ik eerder,dan slaap ik later(je wil niet weten waar mn gedachten allemaal naartoe gaan,van alles en nog wat)

Vitamine,daar ga ik maar s achteraan dit weekend.Kan nooit kwaad!

Thnx voor de tip

Ik herken het wel … af en toe ook een behoorlijke piekeraar hier. Ik kan je dan alleen als tip nog meegeven, ga 's avonds sporten (of lichter, stukje wandelen of fietsen). Je ben rustiger in je hoofd, je voelt je beter omdat je allerlei stofjes aan maakt als je sport en kan beter in slaap vallen (en door slapen). En 's avonds de koffie laten staan, maar een slaapverwekkend theetje drinken en niet met een volle maag gaan slapen.

Met de vitamientjes even volhouden … het duurt wel een maandje voordat je effect ziet.

Ik ben/was ook altijf zo enorm moe.

Vlak na de bevalling bleek ik een hb van 4,9 te hebben en nog weer iets later bleek mijn schildklier te traag te werken (dit was waarschijnlijk echt al veel langer zo). Ik loop inmiddels bij een internist en krijg medicijnen.

Misschien gewoon handig om eens je bloed te laten controleren?

Tegen mij zeiden ze ook steeds dat het vast door de vermoeidheid kwam na de bevalling enzo (alleenstaande moeder, moeilijke situatie met ex… het was vast psychisch… nou mooi niet dus).