zo moe met 4 maaden?

Saartje is nu ruim 4 maanden. Ze is de laatste dagen zo hangerig en moe. Gisteren was ze alles bij elkaar ongeveer 2 uur wakker (op 24 uur incl eten).

Uit bed was even eten en weer naar bed omdat ze begon te gapen?

Natuurlijk best handig…zullen veel ouders zeggen en dat weet ik ook wel maar maak me toch een beetje zorgen. Zij is sinds een maand of 3 zo vermoeid lijk het wel!



Herkennen mensen dit?Als we haar toch wakker proberen te houden begint ze heel hard te huilen, terwijl als we haar in bed leggen, ze vrijwel meteen slaapt:echt moe dus!

Tja ze slaapt veel maar ze is nog maar 4 maanden Yeline sliep toen ook nog heel veel moet ik zeggen ze lag meer op bed dan dat ze wakker was :wink: . Nu nog steeds slaapt ze ontzettend veel ze maakt nachten van 7 tot half 10/10 uur en slaapt overdag ook nog 2x van in totaal 4,5 uur hier is ze een slaapkopje gebleven, ze is nu dan ook ongeveer 5 uur per dag wakker als ik zo ongeveer terug tel :think: best weinig hhmm.

Lekker laten slapen toch? Volgens mij heb je rond de 4 maanden ook nog eens te maken met een ‘Oei-ik-groei’ sprongetje, misschien is dat wel erg vermoeiend voor haar :wink:



Ps: doe mij maar zo’n kind: die van mij slaapt max. 12uur 's nachts en dan overdag nog 3x 45min hooguit