Zoete popcorn!
Mijn vriendinnetje Francis hier op het forum was dat afgelopen weekend aan het eten. Tja, en zwangere ik wilde toen ook popcorn!
Zaterdagavond manlief nog even naar de winkel gestuurd en bijna in 1x een zak leeggeten (daarna was ik wel misselijk hoor :mrgreen: )
Ondertussen is er allang weer een nieuwe zak in huis (en weer een nieuwe :oops: ) en nu neem ik elke dag een beetje (jaja, heb mijn lesje geleerd :mrgreen: )
(en wie weet zeg ik volgende week, getver, zoete popcorn … tja, zwanger eh )
een voordeel: popcorn is niet zo ongezond
geniet er lekker van meis!
Zout MET boter!!! :drool:
@marloes vip wrote:
Weet je wat nog lekkerder is??
Zelfgemaakte popcorn en dan niet die uit de magnetron (die heb ik niet eens meer) maar uit de pan. Plop plop plop hoor je dan en het is o zo lekker. Toen ik in verwachting was van de oudste had ik een suikerspintic en heeft mijn man alle kermissen van de regio gezien om die dingen voor me te kopen. :drool: :drool: :drool:
Zelfgemaakt is idd ook lekkerder, maar daar ben ik te lui voor :mrgreen:
Hmm, suikerspinnen, dat smelt zo lekker op je tong!
@Nefarious wrote:
Zout MET boter!!! :drool:
Nah, liever zoet!
Boter vind ik al :sick: en van de zoute kan ik er niet zoveel eten :mrgreen:
Oooh…suikerspinnen…Echte Kermis geur ook. Als ik hier suikerspinnen ruik denk ik terug aan de kermis in Dongen of Oosterhout.
suikerspin…krijg meteen trek, gelukkig is er deze week kermis hier dus dat komt goed uit
ennuh, zoete popcorn lust ik niet, maar wat ik altijd lekker vind is van die zelfgemaakte (doe ik altijd in de rijst stomer) en dan er geraspte kaas overheen doen :drool:
ha! ik voel me thuis in dit topic!!
zoete Popcorn en suikerspinnen
mmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm
Toevallig gisteren nog popcorn gegeten! En ik voel me iedere keer weer gelukkig als ik zo’n lekkere met flink suikerlaagje tref
zucht hoe kom ik ooit van die zwangerschapskilo’s af
:drool: :drool: En dat zo midden op de dag he…
Zou dr hier ook nog wat lekkers liggen… :think:
@Linda_ wrote:
En ik voel me iedere keer weer gelukkig als ik zo’n lekkere met flink suikerlaagje tref
Dat is zoooooooooooooo herkenbaar :mrgreen:
Hihi, iedereen nu op zoek naar iets lekkers!
De kids zitten aan de cherrytomaatjes en aardbeien.
en mama heeft een chocotaart in de oven staan :oops:
ooo lekker!
Maar niet dieet proef
oh nee zoute popcorn is hier ook een verslaving maar wel uit de pling hoor
pff zit hier nu aan de soep met knapperbolletjes :drool:
@Noémi wrote:
Zoete popcorn!
Mijn vriendinnetje Francis hier op het forum was dat afgelopen weekend aan het eten. Tja, en zwangere ik wilde toen ook popcorn!
Zaterdagavond manlief nog even naar de winkel gestuurd en bijna in 1x een zak leeggeten (daarna was ik wel misselijk hoor :mrgreen: )
Ondertussen is er allang weer een nieuwe zak in huis (en weer een nieuwe :oops: ) en nu neem ik elke dag een beetje (jaja, heb mijn lesje geleerd :mrgreen: )
(en wie weet zeg ik volgende week, getver, zoete popcorn … tja, zwanger eh)
:snooty: Ik had een hele bak ZOUTE popcorn :mrgreen: Maar ik ben blij dat ik je nu verslaafd heb gemaakt aan popcorn :mrgreen: :-*
zout en zoet, allebei heerlijk zolang je het maar niet door elkaar eet.
Hier ook de kant en klare zakken van Millies of die voor de magnetron, heerlijk.
ook ik eet met gemak een hele zak in 1 keer leeg. :drool:
Weet je wat nog lekkerder is??
Zelfgemaakte popcorn en dan niet die uit de magnetron (die heb ik niet eens meer) maar uit de pan. Plop plop plop hoor je dan en het is o zo lekker. Toen ik in verwachting was van de oudste had ik een suikerspintic en heeft mijn man alle kermissen van de regio gezien om die dingen voor me te kopen. :drool: :drool: :drool: