Zo indrukwekkend om te zien.

Ik heb net het nieuwe neushoorntje van Dierenpark Amersfoort geboren zien worden :shock: Wat indrukwekkend is dat om te zien zeg…

Ik wilde vroeg mijn bed in, maar ik was naar de webcam van de deirentuin aan het kijken en zag wat veranderingen aan haar. En om 1.23u is de kleine geboren :inlove:

Daar bleef ik graag wat langer voor wakker :mrgreen:

Een geboorte van een dier vind ik bijna net zo indrukwekkend als van een mens… Prachtig dat je dat gezien hebt meid! :inlove:

Wat mooi dat je dat gezien hebt, daar zou ik ook langer voor opgebleven zijn hoor.

Kan me helemaal voorstellen hoe indrukwekkend dit is.

Vorig jaar was ik met mijn dochter getuige van de geboorte van een olifantje in dierentuin emmen, we stonden er op 5 meter afstand van ongeveer… :inlove:

Mamy dat is ook geweldig zeg als je toevallig in de dierentuin bent en het ziet gebeuren.

gaaf… hier als kind veel en vaak geboortes van dieren gezien omdat ik op een boerderij ben opgegroeid. NOG steeds vind ik het gaaf om het te zien! en nog leuker, om te assisteren! :slight_smile: vooral bij een keizersnede!

Gaaf zeg… had toevallig deze een aantal x gekeken. Jammer dat ik het gemist heb.

is er geen herhaling van :inlove:

Ja ja op Youtube

http://www.youtube.com/watch?v=2_G5TX_xHqE&feature=player_embedded :inlove:

En een filmpje met de 1e stapjes :inlove:

ahh zo mooi ook hoe mama meteen met d’r staart kwispelt zodra ze d’r jong ziet :inlove: :inlove: :inlove:

Geweldig wat mooi… :inlove:

mooi zeg. vorige week zijn we nog wezen kijken naar Saar. Ik las al dat ze na de bevalling een tijdje met rust gelaten worden, maar kan niet wachten tot we de kleine kunnen gaan bekijken!!

Zoiets blijft mooi om te zien vind ik