Zo handig! Geheugensteuntje voor bv!

Oh ik stuitte laatst op “Milkbands” op het internet. Gewoon een simpele armband (dus niet zo’n opzichtig ding met kraaltjes toetetrs en bellen) om je laatste voeding te onthouden. Ik heb hem besteld en ben er zó blij mee!

Ik ben sinds de bevalling echt een zeef qua geheugen, na een half uur weet ik al niet meer wanneer ik gevoed heb en welke borst enz. Nu is het met die armband echt super makkelijk onthouden en het kost ook nog eens super weinig. De link staat al bij mn favorieten om ook kado te doen aan andere mama’s in mn omgeving :thumbup: . Als je er met google ofzo niet uitkomt kan je natuurlijk pb’en voor een link :slight_smile:

oh dat is wel een super tip!

Ik onthou het dus ook nooit en heb sinds dat Indy geboren is een schriftje waar ik alles in zet zelfs nu gebruik ik hem nog steeds haha.

Zet daar in hoelaat ze voeding heeft gehad en welke kant.

Ik ga eens kijken naar die armband :thumbup:

Ik heb een klein haarknipje wat ik aan mijn bh maak aan de kant die aan de beurt is…maar ik heb soms ook dat ik m vergeet te verplaatsen. Ik neem aan dat je dat risico ook loopt met dat bandje? Je moet als ik het goed zie dat kleine bandje verschuiven van links naar rechts?

@WoLa wrote:

Ik heb een klein haarknipje wat ik aan mijn bh maak aan de kant die aan de beurt is…maar ik heb soms ook dat ik m vergeet te verplaatsen. Ik neem aan dat je dat risico ook loopt met dat bandje? Je moet als ik het goed zie dat kleine bandje verschuiven van links naar rechts?

Nee, de armband blijft aan dezelfde arm. Keer je hem de ene kant dan staat ie op “left”, de andere kant is “right”. Er zitten 2 schuifjes op waarmee je vervolgens de tijd aanduidt. Ik vergeet dit minder snel dan een clipje ofzo, omdat die armband in het zicht is :slight_smile:

had hier een luie oplossing… een bh met een schuifje :lol:

Had een beugel bh van Anita en daar zat dus ook een soort van ‘schuifje’ op… gewoon tijdens de voeding even andere kant op schuiven, perfect :thumbup:

@Affie wrote:

@WoLa wrote:

Nee, de armband blijft aan dezelfde arm. Keer je hem de ene kant dan staat ie op “left”, de andere kant is “right”. Er zitten 2 schuifjes op waarmee je vervolgens de tijd aanduidt. Ik vergeet dit minder snel dan een clipje ofzo, omdat die armband in het zicht is :slight_smile:

ah, dus ook de tijd kun je aangeven…dat maakt het makkelijker, want dan kun je je niet meer vergissen als je het bent vergeten, want dan klopt de tijd niet. Hmmm dat is misschien dan wel handig :wink: