zo fout... maar wel gezellig... nu al sint knutsels gemaakt

Ja het is wat op tijd, normaal wachten we daar mee tot na de intocht… maar de heren wilden knutselen. Wat dan? SINTERKLAAS!



Het zijn 2 pietjes geworden :lol: Had nog 2 wc rolletjes, kleurtje erom, muizentrappetjes als armen en benen, hoofd erop en klaaar… nog wat kleine doosjes ingepakt met sint papier (wie wat bewaart heeft wat) en nu is de herfsttafel geruimd en staan er al de eerste sintdingen.



Volgend weekend bouwen we de stoomboot denk ik na (niet op ware grote :stuck_out_tongue: )

wij hebben ook al pieten en sint geknutseld, leuk toch!!!



zodra de club van sinterklaas op tv komt is wat mij betreft het sinterklaas seizoen geopend!!!

hebben we dit jaar helemaal vergeten naar te kijken… maar sinds afgelopen woensdag kijken we wel sinterklaas journaal… mama de pakjes zijn in zee gevallen :shock:

hier ben ik ook wc rolletjes aan het sparen :inlove:



wel even spammen hoor van je knutselwerkjes :wink:

Hoezo fout??

Wij hebben vanmorgen op het kdv ook al geknutseld. Kids hebben een sintmijter gemaakt. Die kunnen ze morgen mooi opzetten met de intocht :inlove:

harstikke leuk joh

wij hebben vandaag in de auto keihard sint liedjes gezongen, t leeft nu eenmaal al vroeg door alle aandacht op tv, en knutselen is ALTIJD goed :smiley:

Waarom is dit “zo fout” dan ? :think: Over 3 weken is het Sinterklaas. Je doet alsof het hartje zomer is.

Lekker blijven knutselen!
:thumbup:

Ik heb maandag de Sinterklaas cd al van zolder gehaald en we zingen ook sinds maandag met de (gast)kindjes sinterklaasliedjes. Is wel leuk als ze met de intocht ook wat mee kunnen zingen toch?

ach ja fout is misschien ook niet het goede woord haha

Maar het voelt nog niet echt als sinterklaas tijd als de intocht niet geweest is… maar daar hebben die kids geen last van natuurlijk :wink:



We hebben hier ook net sint maarten achter de rug dus het voelt nog zo ver weg… net als de verjaardag van de jongste en dat is ook zondag al :o

@Karin2 wrote:

Waarom is dit “zo fout” dan ? :think: Over 3 weken is het Sinterklaas. Je doet alsof het hartje zomer is.

Lekker blijven knutselen!
:thumbup:


Ja haha dat dacht ik net ook! :lol: