zo dubbel ..

Ik weet niet goed waar ik dit moet plaatsen dus vandaar dat ik het hier plaats!



Ik voel me gewoon zo rottig,tuurlijk ik ben hartstikke blij dat marin vooruitgang boekt, maar eigenlijk kan ik helemaal niet genieten.



Telkens dat gevoel dat ik Svea* in de steek heb gelaten! Nadat we hebben besloten om Svea* te laten gaan voel ik me schuldig, steeds denk ik van mischien had ze het wel gered, mischien had ze dan nu wel naast Marin gelegen en was ze opgeknapt!



Maar nee denk ik dan, Svea* kon niet leven! ze zou nooit kunnen praten, lopen,zitten, kruipen, praten en mischien zelfs niet eens zelfstandig eten! maar heeft ze pijn gehad? ik weet het niet, dokters zeggen dat de kans inderdaad aanwezig was, maar dan nog!!



Ondertussen ligt Marin nog in het ziekenhuis en iedere dag heen en weer, die eeuwige spanning, zo ontzettend veel tranen en onz gezin thuis schiet er helemaal bij in! Opa en Oma hebben aangeboden om de jongens mee naar de camping te nemen waar ze ieder jaar staan! Nu zijn de jongens dus nog even weg, de stress was voor hun ook niet goed! Wel bellen ze ons om de dag en gaan we zo nu en dan even langs om te laten zien dat ze net zo belangrijk zijn.



Ik zit er helemaal door heen en loop bij het RIAGG, maar eigenlijk heb ik daar geen tijd voor! Ik was nog bezig met het verwerken van Iben* daar is nu het verwerk van Svea* bij gekomen en dan ook Marin die de nodige zorgen nodgi heeft en ons zo nu en dan flink laat schrikken.





Ik moest het even kwijt, Ik ben hier niet erg vaak maar jullie snappen vast wel waarom!



Groetjes Veronique :cry:

heb je een PB gestuurd… :-*

Veel sterkte Veronique :-*

Ook van mij heel veel sterkte… :-*

Heel veel sterkte.



Annamarie

Jeetje meid,wat een ellende hebben jullie meegemaakt,toch niet gek dat je het niet trekt…het is al goed dat je hulp hebt gezocht…en ook goed om je andere kids denkt…meer kun je niet doen hoor…

Je moet je vooral niet schuldig gaan voelen…dat had je kindje ook niet gewild…