zo dubbel ..

Ik weet niet goed waar ik dit moet plaatsen dus vandaar dat ik het hier plaats!



Ik voel me gewoon zo rottig,tuurlijk ik ben hartstikke blij dat marin vooruitgang boekt, maar eigenlijk kan ik helemaal niet genieten.



Telkens dat gevoel dat ik Svea* in de steek heb gelaten! Nadat we hebben besloten om Svea* te laten gaan voel ik me schuldig, steeds denk ik van mischien had ze het wel gered, mischien had ze dan nu wel naast Marin gelegen en was ze opgeknapt!



Maar nee denk ik dan, Svea* kon niet leven! ze zou nooit kunnen praten, lopen,zitten, kruipen, praten en mischien zelfs niet eens zelfstandig eten! maar heeft ze pijn gehad? ik weet het niet, dokters zeggen dat de kans inderdaad aanwezig was, maar dan nog!!



Ondertussen ligt Marin nog in het ziekenhuis en iedere dag heen en weer, die eeuwige spanning, zo ontzettend veel tranen en onz gezin thuis schiet er helemaal bij in! Opa en Oma hebben aangeboden om de jongens mee naar de camping te nemen waar ze ieder jaar staan! Nu zijn de jongens dus nog even weg, de stress was voor hun ook niet goed! Wel bellen ze ons om de dag en gaan we zo nu en dan even langs om te laten zien dat ze net zo belangrijk zijn.



Ik zit er helemaal door heen en loop bij het RIAGG, maar eigenlijk heb ik daar geen tijd voor! Ik was nog bezig met het verwerken van Iben* daar is nu het verwerk van Svea* bij gekomen en dan ook Marin die de nodige zorgen nodgi heeft en ons zo nu en dan flink laat schrikken.





Ik moest het even kwijt, Ik ben hier niet erg vaak maar jullie snappen vast wel waarom!



Groetjes Veronique :cry:

heb je een PB gestuurd… :-*

Veel sterkte Veronique :-*

Ook van mij heel veel sterkte… :-*

Heel veel sterkte.



Annamarie

Jeetje meid,wat een ellende hebben jullie meegemaakt,toch niet gek dat je het niet trekt…het is al goed dat je hulp hebt gezocht…en ook goed om je andere kids denkt…meer kun je niet doen hoor…

Je moet je vooral niet schuldig gaan voelen…dat had je kindje ook niet gewild…

Wil je heel veel sterkte met dit alles wensen… :-*

sterkte …



ff hier je hart luchten…geeft weer ruimte om te verwerken…

Och meidje toch, wat een ellende allemaal. Wat een verdriet, eerst je ene kindje moeten laten gaan en nu heeft de geschiedenis zich nog eens herhaalt ook met Svea* (wat een bijzonder mooie naam zeg!) Maar je moet je proberen niet schuldig te voelen, echt niet. Daar maak je jezelf helemaal kapot mee. Je hebt haar laten gaan omdat dit het beste was, ja toch? Ik begrijp goed hoor, dat je deze gevoelens hebt, en ik hoop dat je ze met de tijd om kunt zetten naar een positievere gedachten.



Heel veel sterkte en :-* :-* :-* Sooki

veronique, wat moeten jullie veel verdriet doorstaan!! Ik leef erg met jullie mee en wil jullie heel veel sterkte toewensen. Ik hoop dat jullie veel mensen in de omgeving hebben die jullie helpen. Nogmaals heel veel sterkte…

Bedankt voor al deze fijne reacties het helpt ons echt om weer even een stapje verder te komen!



Met Marin gaat het eigenlijk best wel goed! ze groeit mooi en ze sterkt goed aan! ze gaan nu van Intensive care naar Highcare toe ( nog wel op de NICU dus) ze blijft dus nog onder toezicht maaar toch allemaal qua apparatuur enzo een stapje terug! ze krijgt ook wat minder sonde en wat meer borstvoeding!



http://marin06.beebiesite.nl



Op haar site houden we een groeigrafiek bij!



Groetjes Veronique mama van een vechtertje!

Hoi Veronique,

Wat fijn dat het zo goed gaat met Marin. Met al die stapjes komt ze steeds een beetje dichter bij huis.



Succes de komende tijd en geniet van jullie kleine meisje!



Wat groeit ze hard trouwens. Een grafiek om trots op te zijn!

Ik wil je ook heel veel sterkte wensen…

Jeetje Veronique, wat heb jij al een verschrikkelijke dingen meegemaakt. Je hebt reden genoeg om je rot te voelen, maar ook redenen genoeg om je fijn te voelen omdat het met Marin, dat kleine wondertje, zo goed gaat. Natuurlijk zul je jouw vlindertjes Iben* en Svea* nooit vergeten, maar ik hoop toch dat er voor jou gauw weer een lekker zonnetje doorbreekt waarvan je kunt genieten met hun broertje en zusjevlindertjes voor altijd bij je in gedachten.



Liefs CCM

hoe is het nu met jou en Marin???

@caby wrote:

hoe is het nu met jou en Marin???




Hoi Caby met MArin gaat het hartstikke goed zoals ook al te lezen is op haar site! Ze is nu 2,5 maand oud en mag met een paar weekjes mischien zelfs al naar huis! Ze is al weer bijna 2 kilo dus dat gaat allemaal heel mooi.



Met dit goede nieuws kunnen we weer iets beter genieten maar het is een ontzettend moeilijke maar vooral zware tijd!



:vlinder: Groetjes Veronique mama van Yentl, Tjorven,Iben ::, Marin & Svea :: :vlinder: