Zo, die snapt het...

Sinterklaas heeft van die racewagentjes met smarties erin in de schoen gedaan en om nu niet meteen voor 9 uur al het snoepgoed al op te hebben :mrgreen: , heb ik ze eruit gehaald en in een bakje gedaan en op het aanrecht gezet. Thijmen staat veel op een krukje mee te kijken en nu heeft hij met een lepel die toevallig nog op het aanrecht lag, zo in het bakje zitten vissen… :shock: Hij heeft er niets uit gekregen, maar wel gevist…



En even later pakt hij het krukje, gaat naar de deur en zit aan de klink…(zijn broer zat voor straf op de gang)



Heeft hij een petje op en zegt hij: mooi!



Wat gaat het toch snel! :shock:

Ze zijn vaak slimmer als je zelf doorhebt.



:mrgreen:

hahaha, wat een slimmerd!!!



Hier nog zo ééntje: Matthijs weet precies in welke lade de koekjes liggen en als hij dan bij mij in de keuken is, vist ie er mooi een koekje uit voor zichzelf :shock:



Maar hoe kan ik hem nou leren dat hij het eerst moet vragen voor hij een koekje pakt :think: :smiley: :smiley: :smiley:

Dan doe je het deurtje weer dicht(met het koekje erin) en dan zegt je: nee… dan vraag je aan mama: mamaaaaaa? mag ik een koekje? En dat blijven volhouden. Ik doe het bij Thijmen nu ook en als ik die zin voordoe, doet hij het op zijn manier na: mamaaaa? hgfshfsjkhse koekie? :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: Op den duur weten ze het wel hoor. Gewoon een spelletje van maken.