Zo dan, dat is best aan de prijs.....

ik had de reclame gezien van de ontbijtkoek waarbij je kan sparen voor een strandlaken. Die dingen zijn meestal zo rond de negen euro in de winkel. Dacht, ik neem de koek mee en ga er wat bij elkaar sparen, gaat hier toch een koek per week door heen als het er niet meer zijn.



Dus koek gekocht, sticker met actiecode er af gepeuterd, maak ik hem open, lees wat er staat en heb het plan maar laten varen. Per handdoek heb je drie codes nodig, vind ik op zich niet het probleem, maar dan moet je nog 9.99 bij betalen voor de handdoek en drie euro verzendkosten.



Ik vind de strandlakens gelijk een stuk minder mooi geworden en doe nog wel even met onze hema/posatcodeloterij/cars/hema/hema en sunilhanddoeken.

Tot die ontdekking kwam ik ook ja :shock: . Idioot.



Man was blij :mrgreen: . Die wil geen ontbijtkoekhandoeken :lol: .

:lol: , dat valt dan weer vies tegen he. Vind ik trouwens wel vaker met zulke acties. :think:

Snap soieso niet waarom mensen op zo’n vreselijke handoek willen liggen :shifty: .



Eigenlijk lig je gewoon ordinaire reclame te maken aan het strand of zwembad voor de familie Peijnenburg en dat je daar dan ook nog grof voor moet betalen vind ik eigenlijk schandalig :snooty:



Ze zouden ze gratis weg moeten geven.

Zat mensen die er intrappen hoor, en Peijnenburg maar lachen terwijl ze ze 2 vliegen in 1 klap slaan.

En gratis reclame plus dat ze er ook nog op verdienen :silenced: :roll:

JA zo ben ik ook, gratis is gratis.

Hier staan ook allerhande mokken van Chocomel tot an K&G in de kast.

Coca cola glazen en verschillende merken bierglazen.

Maar die keeg ik gratis, ik ga er echt niet voor betalen.

ja doe mij ook gratis, alles gratis vraag ik vaak aan via de menzis vaak en ook kellogs doet het , net weer 2 gratis bioscoopkaarten ontvangen :thumbup:

wauw vind het dan ook duur worden.



wie doet dat nu… 9.95 bijbetalen en ook nog eens verzendkosten. :think:



Ik heb ook wel dingen hier in huis, maar wel gratis. Chocomelmokken, glazen waar pasta in heeft gezeten etc.

Ik vind alleen de ‘gratis’ spaaracties leuk.

Leuk stickers of zegeltjes sparen.



Aan de acties waar je moet bijbetalen doe ik niet aan mee.

@Lynda wrote:

Ik vind alleen de ‘gratis’ spaaracties leuk.

Leuk stickers of zegeltjes sparen.



Aan de acties waar je moet bijbetalen doe ik niet aan mee.




idem…

Ja maar dan is het ook leuk als het echt gratis is, als je er diep voor in je zak moet duiken is het niet leuk :hand:

Ja absurd toch. Ik dacht, ik zal iets van vijf euro of zo bij moeten betalen, maar dit vind ik erg veel.

Bij sunil heb ik ooit een handdoek gespaard en hoefde niets bij te betalen. Zelfs geen verzendkosten. En ja ik ben een echte hollander wat dat betreft. :oops: Zit nu ook te wachten op mijn wittereusstrijkplankovertrek. :mrgreen:

Ik koop ook mosterd die al in een glas zit, als het op is was ik dat glas af en hup bij de rest in de kast. :mrgreen: Heb ook heel lang blueband servies gehad. :mrgreen:

Ik ben nu weer zegels aan het sparen voor gratis ballen bij de superdeboer. :mrgreen:

Ik wil soms best wat bijbetalen, heb ook twee tefalpannen gespaard, moest per pan vijf euro bijleggen dat vind ik te doen. Maar dertien euro op een handdoek leg ik niet bij.

En zo was ik gisteravond weer een echte hollander. We waren bij C1000, ik wilde eigen merk margarine pakken voor op brood en zag toen dat je bij twee kuipjes blue band een bordje krijgt, dus nu staan er twee kuipjes blue band in de koelkast en de jongste eet van een nieuw bordje. :oops: :mrgreen: