Het is nu bijna elk weekend raak
Er zijn nu al 2 peuterschooltjes in de fik gestoken een brandje in een buitenschoolse opvang.
Vannacht om 3:15 uur was het weer zover angstrillingen kreeg ik toen ik wakker werd door een enorm lawaai van de brandweerauto’s
Senna werd ook huilend wakker.
Ik ben snel achter de computer gegaan op zo’. p 2000 pagina om te kijken wat het nu weer is
Ongelovelijk gewoon een basisschool in de brand snel mijn vriend wakker gemaakt (hij is leraar op een andere basisschool)
Hij ging er na toe en kwam ontdaan weer terug
Hij had even met de directeur gesproken en zo en die was natuurlijk ook erg verdrietig
WAT BEZIELT MENSEN OM SCHOLEN IN DE FIK TE STEKEN?
ik word hier echt verdrietig van
jemig zeg… is dat leuk ofzo?? zowiezo iets in de fik steken zie ik de lol al niet van in(heb het niet zo op fik zeg maar, ook niet een vuurkorf) maar dan ook nog een school, of het nou peuter- basis- of middelbare is…
Je snapt het inderdaad niet waarom mensen dit doen… Maar is het iedere keer echt brandstichting?
Wat is trouwens e site van P2000??? Je mag me ook een PB sturen hoor!
Groetjes,
Viratine
je hebt pb
werd net gebeld door de wijkvereniging
senna zou donderdag voor het eerst na de peuterspeelochtend gaan
helaas gaat het niet door het gebouw wordt gebruikt als noodlokaal
ik vind dat natuurlijk veel belangrijker alleen wel jammer voor senna
liz :shock: welke school is het nu weer dan? :shock:
anne frank hier in de oosterboer
:shock: Tjeempie.
Niet normaal zeg. Kan me voorstellen dat je daar van schrikt.
Helemaal in het holst van de nacht, en dan ook nog eens niet de 1e school :wall: .
Inderdaad wat bezielt mensen :naughty: :evil: .
Wel gek dat het nu zo vaak raak is zeg…
dat p2000 is maf zeg, dat dat mag. Ik zie nu dus dat er een melding is in een flat in het centrum.
Hoorde het van mijn vriendin die woont er tegenover!!! Echt belachelijk waarom doen ze nou zoiets…
Ja wij wonen ook in de buurt van Meppel en het viel me al op dat er daar de laatste tijd zoveel branden waren.
Wat een lol om continu dingen in de fik te steken.
@lydia wrote:
Wel gek dat het nu zo vaak raak is zeg…
dat p2000 is maf zeg, dat dat mag. Ik zie nu dus dat er een melding is in een flat in het centrum.
Maar ik kan niet echt berichten lezen, klopt dat? Ik zie alleen maar een soort meldingen, waar ik meestal niet eens wat van begrijp…
Groetjes,
Viratine