Zo blij met kdv

Ik ben zo blij met het kdv waar Hieke heen gaat! Hieke heeft het enorm naar haar zin en de contacten met de leidsters zijn goed. Sinds het Kruidvat zijn luiers verbeterd :liar: heeft is Hieke er allergisch voor. Nu heeft één van de leidsters nog een paar “oude” pakken achterover gedrukt uit het magazijn. Die staan nu in het keukentje op de groep en zijn exclusief voor Hieke. Ze is de enige met overgevoeligheid voor die luiers. Kwam ik vorge week op de groep, vond ik de luiers zo bij de commode :shock: :mrgreen: :thumbup:

Andere leidsters hadden de luiers doorelkaar gegooid en dat kan natuurlijk niet. :naughty: :mrgreen: En ik vind dat toch zo geweldig van ze… :thumbup: :clap: :dance:

wat lief zeg!! die leven tenminste met je mee!

(tyg kan trouwens ook niet tegen die luiers,

dus als ie weer rode billen krijgt geef ik maar wat mee van thuis

irritant he)

wat netjes zeg !

super :thumbup:

Geweldighoor…

het zijn DIE dingen die je het gevoel geven dat je kindje niet "een van de velen"is…

:clap: :clap: :clap: :clap:

Heejj… zou het aan de luiers liggen??? Hier ook vaker rode billen de laatste tijd :think: .

Maar wat fijn inderdaad als het ze écht wat kan schelen :thumbup: . Vind het ook zo leuk als ze echt enthousiast zijn over wat ze nu weer gezegd of gedaan heeft, dat je merkt dat ze je kind echt leuk en belangrijk vinden :angel: .

netjes :thumbup: