zkh bevalling en wil fles geven

Hoi Allemaal,

Heb een vraagje als ik in het zkh bevallen ben wil ik graag flesvoeding geven. Heeft het zkh flesjes en voeding zelf ? of neem ik het mee van thuis ? en dan meteen de volgende vraag wat als ze in het zkh andere voeding hebben als ik thuis heb geeft dat geen problemen ?

gr marina

In het ziekenhuis hebben ze altijd flesjes… en hoeft geen problemen te geven hoor.

Ik ben in het kraamhotel bevallen en het eerste flesje heeft ze van Friso gehad. en thuis gewoon andere voeding.

Maar geef je liever dezelfde voeding of wil je weten welke voeding ze daar geven, kun je dat het beste even vragen misschien weet je vk het wel.

ze hebben er gewoon voeding en flesjes,Ik ging speciale voeding geven die ze niet hebben dus toen gewoon een blik mee genomen. Flesje ook maar die hebben ze niet gebruikt op de kinderafdeling.

Ok bedankt voor de tips meiden

gr marina

je kan altijd even eht zkh bellen om te vragen welke zij gebruiken… dan kan je evenuteel andere voeding meenemen ( mochten ze jouw keus niet hebben)

hoi

hier heeft het ziekenhuis ook kleine flesjes idd. vraag van te voren welke ze hebben , hebben ze jou keuze namelijk niet kan je het wel zelf mee nemen voorkomt krampjes door het switchen.(mits je langer moet blijven) denk dat 1 flesje van een ander merk(voordat je naar huis gaat) geen kwaad kan

Hier flesvoeding niet mee genomen hun Nutrilon, ik Kruidvat, achteraf geen problemen mee gehad met Riley.

Maar de tips:

Flesje mee nemen waar uit JIJ wilt geven, zo went het kindje aan de fles.

Als jij Ehm, Kruidvat wil geven en hun geven Nutrilon/friso, en dat wil jij niet, voeding mee nemen (kruidvat hebben ze in zakjes, dus 1 zakje is voldoende mee te nemen.)

ik heb het zelf mee genomen na het ziekenhuis de fles en de voeding, elke avond voor na bed gaan deed ik even snel het flesje uitkoken en dan in de koelkast ja want als het wel gebeurd is de fles steriel en hoeft dat niet nog te gebeuren wel zo makkelijk

nou het is helemaal goed gekomen martijn heeft in het zkh 2x friso gehad en thuis ben ik over gegaan op m’n eigen voeding (nestle) hij wilde alleen niet uit de difrax fles drinken speen te hard vermoedt ik dus heb ik een ander flesje gekocht met een zachtere speen en dat ging super.

dank jullie voor alle tips

gr marina