Zittend slapen

Gister is ons ventje in de ochtend zittend in slaap gevallen. Hij was bij opa en oma en die gingen even kijken bij m en daar zat ie helemaal dubbelgevouwen :think: . Kan dat kwaad en heeft hier iemand ervaring mee???

Thanks

gr. Laura

Casper doet dat ook wel eens, zelfs in zijn bedje. Ziet er schattig uit, en meestal ligt hij 5 minuutjes later weer anders in zijn bed dus comfortabel zal het dan toch niet zijn? :lol:

Dan maak ik me maar geen zorgen :wink:

Rhiannon ik zie dat je nog 2 eskimootjes hebt en flink in de medische molen zit. Succes met het hele proces als opsteker mijn zus is na hele lange tijd nu toch zwanger van haar : Eskimootje" haar eerste kindje. Dat het voor jou ook maar snel raak mag zijn.

Liefs Laura

Thnx Laura, ik ben zeker hoopvol hoor dat het weer kan lukken. Na onze dochter ben ik iedere poging eigenlijk nog gelijk zwanger geraakt/geweest. Dit embryootje was of is ws te ‘zwak’ om goed te blijven plakken want de positieve test was er. Een volgende poging met een mooie uit de vriezer zou zomaar goed kunnen blijven gaan. :wink: Denk altijd maar zo; als het helemaal geen kans zou hebben gaf het ziekenhuis dat embryootje echt niet terug want het is heeeel veel werk voor het lab schijnbaar. :thumbup:

jayden slaapt bijna altijd zittend. en dan valt hij voorover. dus als een envelopje hooft op zijn knieeen (lijkt mij niet bepaald gemakkelijk)

als we hem weer normaal neerleggen gaat hij met zijn slaperige koppie weer zitten en valt weer voorover