zitten, maar af en toe boem!

Hallo dames,

Onze dochter kan al een tijdje zitten (zo’n 1,5 maand), maar wel met steun en er zit altijd wel iemand achter voor de zekerheid. Nu komt ze op een punt dat ze echt heel stevig zit, maar ook nog af en toe haar concentratie verliest en toch valt. Ze is zo druk bezig met spelen of pakt met beide handen haar rechter en linker broekspijp vast en leunt even achterover, en dan is er geen houden meer aan…boem!

In de box leg ik een kussen achter haar neer als ze zit en op de vloer probeer ik ook wat dekens neer te leggen. Maar nu ze kan kruipen wordt dat ook moeilijker. Zie je me al met die dekens achter haar aan lopen de hele dag :?

Ik vind het maar lang duren voordat ik denk, nu kan ik haar echt alleen laten zitten. Hebben jullie dat ook of ben ik weer eens ongeduldig? :wink:

groetjes Nienke :dance:

Denk dat ze het toch leren met vallen en opstaan, als ze een keertje omvalt is dat niet erg denk ik…Mijn zoontje van 8 maanden kan ook zitten maar ik laat hem nog niet alleen zitten, valt nog weleens naar de zijkanten om. Ik denk dat je gewoon lekker in de buurt moet blijven en het komt allemaal vanzelf!

xxx nanda

Ik gebruikte in het begin mijn voedingkussen achter Tycho,zo kon hij naar achter en zijkant zich niet bezeren als hij viel…vrij vlot daarna was het niet meer nodig…toen ging het goed…

supergoeie tip!!! dankjewel!

xxx nanda

Graag gedaan meid!! Succes ermee…