zitplankje achter de wandelwagen.
we willen er een aanschaffen want als de baby komt is ella 2,5 jaar en zie ik haar wel stukjes lopen maar niet naar het dorp = 15 minuten. is het wat of is dat zitplankje ook alleen voor korte stukjes?
Volgens mij zijn er alleen sta-plankjes voor achter een kinderwagen? Zitplankjes ken ik in ieder geval niet. Een buggyboard heet het volgens mij. Heb er zelf geen ervaring mee, maar veel gastouders die ik ken wel, werkt prima bij hen!
@Noekie wrote:
Volgens mij zijn er alleen sta-plankjes voor achter een kinderwagen? Zitplankjes ken ik in ieder geval niet. Een buggyboard heet het volgens mij. Heb er zelf geen ervaring mee, maar veel gastouders die ik ken wel, werkt prima bij hen!
Jawel, de kidsit.
Kijk maar eens op google.
Lonneke;
Of het wat is??? :think:
Nouja, dat ligt een beetje aan je kindje denk ik.
Wij hebben het in de winkel geprobeerd, maar ons ventje bleef er echt niet op zitten!! Hij kon zichzelf ook nog niet goed rechtop houden zeg maar, hij kukelde echt naar achter als ik aanliep.
Dus ik ben nog driftig op zoek naar een duowagen.
Maar goed, jouw dochtertje is dan wel weer ruim een half jaar ouder dan ons ventje, dus wie weet…]
Anders gewoon eens in een babyzaak uitproberen.
Ik denk dat 15 minuutjes toch wel moet lukken. Zolang je geen uren gaat winkelen daar

Je kan het zitje er wel heel gemakkelijk af halen, dus ze kan tussendoor ook nog staan als ze wilt.
Succes!
Mies was 1 jaar en 10 maand en kukelde ook… maar dat was kwestie van wennen… binnen 3 wandelingetjes had hij door hoe hij zijn evenwicht moest bewaren en ik zweer erbij.
Ik gebruik hem dagelijks voor ritjes naar en van school… (15 a 20 minuten naar school en nog weer 15 a 20 minuten terug)
Wel hebben we een tuigje aangeschaft wat ik bij peuterdriftbuien vast kan maken aan de wagen. Maar dat hoefde ook maar 2 x, nu werkt ermee dreigen al… " zitten blijven, anders maakt mama je vast" :shifty:
Maar verder… ideaal.
Moet wel eerlijk bekennen dat wij ook een fietskar hebben met babyschaal en nu zo met de winter op wat langere stukken, of als ik van school wegloop en brood wil gaan halen en dus terugloop via winkelcentrum… dan pak ik de fietskar als duowagen omdat Mies dan ook lekker in een wagenzak kan zitten.
Hij word op de kidsit wel koud namelijk als we er lang gebruik van maken.
Mijn oudste was net 2 toen de tweede kwam en ik had voor haar het meerijplankje voor de bugaboo. Ging prima. Ze vond het erg leuk en bleef er goed op staan.
ik ben overtuigd!!! bedankt voor de antwoorden.
@Cell wrote:
Mies was 1 jaar en 10 maand en kukelde ook… maar dat was kwestie van wennen… binnen 3 wandelingetjes had hij door hoe hij zijn evenwicht moest bewaren
Ja, daar heb je misschien wel gelijk in :oops:
Maar als ik mijn dreumes ‘vergelijk’ (wat ik liever niet doe, elk kind ontwikkelt zich anders, maar vooruit…) met een dreumes die ongeveer even oud is… ga ik toch voor een duowagen :mrgreen:
Ook ik zeg DOEN! Gebruik hem nog regelmatig, handig als Jasper even geen zin heeft om te lopen, te moe is of wanneer ik een beetje haast heb :oops: En straks bij de volgende beeb mogen de jongens ‘vechten’ om de zitplaats (al zie ik Robin er nu ook nog niet op (blijven) zitten, die wil niet liever dan zelf lopen, maar we hebben nog een paar maandjes
)