Zit met mijn handen in het haar!

Ik weet het niet meer hoor, ik word er knettergek van!

Ze weet hoe het moet en het is een paar maanden geleden goed gegaan. Toen deed ze het vol trots in haar pot maar nu… :frowning:

Als ik tegen haar zeg, kom Samara we gaan je luier uit doen zodat je op het potje kan gaan zitten dan heb ik een dame met een hele driftbui en dat gaat echt de hele dag door. Ze huilt, glt, slaat want ze wil gewoon echt NIET op de pot en ook de brilverkleiner wijst ze af.

Net is ze ook weer helemaal uit der stekker gegaan. Als ik het woord potje al zeg dan gaat ze helemaal uit der dak.

Ik had haar haar luier uitgedaan maar nu zijn we 2 uur verder en ik heb de luier toch maar weer aangedaan… Ik word gek van het gegil!

Ze is al 3 jaar! Wat doe ik dan fout?

Duncan was met 2 jaar al zindelijk. Ik weet wel dat ik niet moet gaan vergelijken maar wat deed ik toen zo goed wat ik nu niet doet?

Ik zou het gewoon nog even laten gaan. Ze geeft toch duidelijk aan dat ze er nog niet aan toe is. Misschien kun je het later nog eens proberen met eventueel een beloningssysteem?

Gewoon de luier uitlaten en totaal niet over het potje of de w.c. praten.

Hoe meer je er over begint des te erger het wordt. Zo gaat het hier in ieder geval.

Er komt een dag… :wink:

Inderdaad, gewoon de luier uitlaten. Je schreef al dat het een tijdje goed was gegaan, waarschijnlijk (weet ik niet) heb je toch een luier omgehouden en wilt ze hem nu niet kwijt. Dus luier aflaten, nergens over praten en het wordt mooi weer dus lekker in dr onderbroek met een jurkje of zo laten lopen en wat meer wasjes draaien als het misgaat. Met wat volhouden moetr het vast lukken :thumbup:

op het cb vertelden ze dat je dan gewoon nog even moet laten gaan…Sanne wil ook echt niet en er zijn dan soortgelijke taferelen…ze is ook al 3…ze weet ook dondersgoed wat ze doet want ze gaan voor mij staan en zegt: mama ik ben aan het plassen…en ze zegt daarbij dat ze klein is en dat ze daarom niet op het potje durft :roll: :wink: :inlove: …maar goed…met alles is ze snel geweest hier heeft ze geen zin aan nog…ach ik ben nu ook makkelijker geworden en heb als doelstelling voordat ze 4 is dan moet ze zindelijk zijn…alleen met Sem begin ik wel eerder