Zit je lekker te eten

omdat het vakantie is lekker voor de tv met zijn allen. Komt er reclame voorbij van Chilly gel. Lekker tijdstip hoor om het over iemands zure doos te hebben :sick: .



Ik vind eigenlijk dat ze maandverband reclames en dit soort dingen voor onze (maandelijkse) ongemakken gewoon voor 8 uur 's avonds moeten verbieden, gewoon omdat kinderen (en vooral meisjes) er niet aan blootgesteld hoeven te worden wat voor een hel het eigenlijk is als je dan eindelijk ongesteld bent, want daar zit je gewoon op te wachten als je 15 bent, en als het er dan eindelijk is, zou je bijna willen dat je in de overgang bent of de hele boel er uit laten trekken als je het toch niet meer nodig hebt. Ze doen op die tv maar alsof het zo’n feest is :snooty: . Dusss dat hield me even bezig toen ik die chilly gel net weer voor de 100ste keer voorbij zag komen met een zakje kaas uien chips, want het is vakantie dan mag ik mezelf lekker vetmesten. :mrgreen:

het is zeker heel fout als ik je nu vraag of je ongesteld bent? :shifty: :wink: :lol: :lol: :lol:



:-*

Oh vreselijk die reclames. Ik erger me er ook aan. Wat dacht je van die reclame van die cammile maandverband… :wall:

@mamma van sharondenise wrote:

het is zeker heel fout als ik je nu vraag of je ongesteld bent? :shifty: :wink: :lol: :lol: :lol:



:-*


:lol:

@mamma van sharondenise wrote:

het is zeker heel fout als ik je nu vraag of je ongesteld bent? :shifty: :wink: :lol: :lol: :lol:



:-*




Hartstikke fout!! :mrgreen: nee dus ga vandaag fijn verder met het volgende pilstripje tot 13 september (ja dat weet ik omdat ik de week erna gesteriliseerd wordt).

Nee ik zit iedere keer aan mn warme prak als ze het over diarree hebben hahahaha en Imodium tabletten…

:mrgreen:

Oh ja, of aan je ontbijt! Ik zie die 's morgens nog wel eens voorbij komen! Moet ook verboden worden!

Of…Geen tv kijken tijdens je maaltijden? :wink:

Niet van die gekke dingen zeggen hoor Nef :naughty: .



(Normaal gaat ie uit en eten we aan tafel, ook beter voor de eetlust van de jongens, maar bij mijn zakje chips hoort toch ook wel een tv, cola en een chocolaatje als toetje…)

Mij boeit t niet veel… die dingen horen nu eenmaal bij het leven… Je menstruatie kun je ook niet uitschakelen op de momenten dat je gaat eten :lol:

hehehe…

Ik werk in de zorg.

Kan rustig naast iemand zitten die zijn incontinentiemateriaal vol poept, en zelf mijn maaltijd rustig eten… :shifty:



tis maar net wat je gewend bent, denk ik dan maar

@Nefarious wrote:

Of…Geen tv kijken tijdens je maaltijden? :wink:




Dit wou ik ook opnoemen, hier gaat de tv gewoon uit met het avondeten. Een stuk socialer, gezelliger en je ziet geen rare reclames.



Maar idd, als je chips eet doe je niet je tv uit :lol: :lol:



Ben er trouwens niet mee eens dat ze maandverband reclames na 8 uur moeten uitzenden, nu maakt dat niets uit eigenlijk want de meisjes die ongesteld worden morgen echt wel na 8 uur naar bed. Maar vind het wel goed. ze leren het toch kennen. En zo raar zijn die reclames niet.



(Vind het alleen vervelend als je al jaren bezig bent met kinderen en wéér eens ongesteld bent, zag eens eerst een reclame van pampers en daarna van maandverband, ik heb me toch zitten janken, kwam er allemaal tegelijk uit :shifty: )



Valt ook op, als je ziek/buikgriep hebt, dat je dan zovaak reclame over eten tegenkomt :sick: :sick: :sick:

Reclames op 't foute tijdstip…

Op discovery of animal planet ofzoiets kwam ook overdag zo’n reclame over dierenmishandeling. En dan kwam er echt een lelijk paardenhoofd in beeld, met weet ik wat… Vies en bloed of schurft ofzo. Nou vind ik 't prima dat we erop gewezen worden dat zoiets ook gebeurd. Maar niet 'smorgens al. De oudste hier was er helemaal bang ervan geworden. Dat vind ik dan weer wel reclames die beter 's avonds uitgezonden kunnen worden :slight_smile:

@Imfe wrote:

Reclames op 't foute tijdstip…

Op discovery of animal planet ofzoiets kwam ook overdag zo’n reclame over dierenmishandeling. En dan kwam er echt een lelijk paardenhoofd in beeld, met weet ik wat… Vies en bloed of schurft ofzo. Nou vind ik 't prima dat we erop gewezen worden dat zoiets ook gebeurd. Maar niet 'smorgens al. De oudste hier was er helemaal bang ervan geworden. Dat vind ik dan weer wel reclames die beter 's avonds uitgezonden kunnen worden :slight_smile:




Dit soort reclame’s vind ik nooit gepast. Vind dit echt vreselijke reclame’s want kan er echt mee zitten. Ik zap dan ook altijd weg.

@Mutsie86 wrote:

@Imfe wrote:
Reclames op 't foute tijdstip…

Op discovery of animal planet ofzoiets kwam ook overdag zo’n reclame over dierenmishandeling. En dan kwam er echt een lelijk paardenhoofd in beeld, met weet ik wat… Vies en bloed of schurft ofzo. Nou vind ik 't prima dat we erop gewezen worden dat zoiets ook gebeurd. Maar niet 'smorgens al. De oudste hier was er helemaal bang ervan geworden. Dat vind ik dan weer wel reclames die beter 's avonds uitgezonden kunnen worden :slight_smile:




Dit soort reclame’s vind ik nooit gepast. Vind dit echt vreselijke reclame’s want kan er echt mee zitten. Ik zap dan ook altijd weg.






Vind ik ook…

Waarom perce zielige treurige foto’s laten zien, we weten zo ook wel dat het gebeurt… Ik krijg dr altijd tranen van in mn ogen joh bah! :cry:

heb de reclame laatst ook gezien en los van het tijdstip… is het er weer eentje met een hoop ‘aaaagggggggghhhh’ gehalte.



Wat een vreselijke ‘jeuk’ reclame… helaas helpt daar geen chilly tegen die jeuk :wink: .

@mamaMarije wrote:





Wat een vreselijke ‘jeuk’ reclame… helaas helpt daar geen chilly tegen die jeuk :wink: .


:lol:

@Rooike wrote:

@Mutsie86 wrote:
@Imfe wrote:
Reclames op 't foute tijdstip…

Op discovery of animal planet ofzoiets kwam ook overdag zo’n reclame over dierenmishandeling. En dan kwam er echt een lelijk paardenhoofd in beeld, met weet ik wat… Vies en bloed of schurft ofzo. Nou vind ik 't prima dat we erop gewezen worden dat zoiets ook gebeurd. Maar niet 'smorgens al. De oudste hier was er helemaal bang ervan geworden. Dat vind ik dan weer wel reclames die beter 's avonds uitgezonden kunnen worden :slight_smile:




Dit soort reclame’s vind ik nooit gepast. Vind dit echt vreselijke reclame’s want kan er echt mee zitten. Ik zap dan ook altijd weg.






Vind ik ook…

Waarom perce zielige treurige foto’s laten zien, we weten zo ook wel dat het gebeurt… Ik krijg dr altijd tranen van in mn ogen joh bah! :cry:




Omdat een gezond dier niet echt aangeeft dat er dierenmishandeling bestaat…



En we weten dat kanker onderzoek geld nodig heeft, of het reuma fonds, of de kinder bescherming, of dat Dreft het beste afwast, of dat Croky lekkerder smaakt. Maar dat neemt niet weg dat we er aan herinnerd (t??) moeten worden. Out of Sight, Out of Mind.