koffie en bedenk dat we eigenlijk een heerlijk dagje hebben gehad! Ondanks dat het vandaag ons halfjaarlijkse bezoek de TA dag was. Hebben zoonlief en ik het daarna opgeleukt door de stad in te gaan. Heerlijk samen bij de brasserie gezeten en een tosti besteld. Meneer met een flesje appelsap en mama met een bakkie cappucino. En zo hebben we minstens een half uur heerlijk samen aan een tafeltje gezeten en gekeuveld. Daarna richting huis, met wat hulp van de buurvrouw (haar gereedschap) het zadel van zijn fiets vastgezet. Even wat geoefend. (oh oh wat wordt ie al groooot :shock: ) en daarna heerlijk gespeeld in de speeltuin. :inlove:
Dit zijn de dagen! :thumbup: :inlove:
Hopelijk waren er meer die ook zo’n heerlijke dag hebben gehad!
:thumbup: Soms kan genieten zo eenvoudig zijn, heerlijk toch!
Hier ook vandaag, gezellig shoppen met L, samen wat drinken en dan dat glunderende koppie aan de overkant van de tafel zien zitten :inlove:
Echt wel! Van de simpelste dingen kan ik iig ook zooo genieten! :inlove:
Die van mij vond het ook al zo leuk dat ie mee mocht en een eigen stoel kreeg. :lol: Hij vind simpele dingen ook nog fantastisch.
Heeel herkenbaar dat juist dat soort momenten zon waardevol liefdevol en fijn zijn ! En je goed doen voelen.
Ik hoop vor jullie dat er nog veel momenten volgen zoals die je vandaag hebt gehad.
Goed te lezen van je,
Liefs Bianca.
Klinkt als een suuuuperdag !!!
Klinkt als een heerlijke dag.
Jammer genoeg ( zei het gisteravond nog tegen manlief )
Ik heb het niet meer zo naar mijn zin. Ben moe, kan niet genieten zit niet lekker in de vel, knap om het minste geringste uit mijnvel. En vooral mijn zoon moet er onder gelden.
Ik ben moe, geen energie overal pijn in mijn lijf…
Ik ben het zwanger zijn even helemaal zat :thumbdown: Ik kan wel janken…
Maar goed daar tegenover kan ik niet wachten tot uk er is en ik net zo kan genieten van die ubermooie dingen die jij gisteren heb meegemaakt!!
Ik hoop dat ik snel de oude ben :thumbup:
Op naar nog meer mooie dagen meid! :-*
Klinkt als een super dag :inlove:
Veel plezier alvast voor die van vandaag :thumbup:
Dat klinkt idd als een heel gezellig uitje. Vooral dat drinken en eten. :inlove: Kan me voorstellen dat je daar van kan genieten. :thumbup:
dat zijn van die :inlove: dagen ik vind dat ook heerlijk hoor…
Ik doe het ook af en toe en doe het dan omstebeurt…
Bijvoorbeeld om schoenen te kopen kunnen ze zo van genieten :mrgreen:
Puur gelukkig en tevreden zijn, met de kleine dingen in je leven.
Wat kun je daar dan vreselijk emo van worden.
Zelf zit ik momenteel ook niet zo lekker in mijn vel, dus als ik dan zo’n momentje heb dan brul ik gelijk ook alles weer bij elkaar.
Nachtvliinder gelukkig hoef je (relatief gezien dan he iedere dag is er ws 1 ‘teveel’ ) niet zo heeeeul lang meer voor je eindelijk bevallen bent! En dan tijdens die kraamweek maar even extra rust pakken om energie op te doen voor als de kraam weer weg is en het bezoek toch blijft komen. 8) Voor je het weet is het hoogzomer, stralende zon, 1 kind aan het spelen en de andere heerlijk slapend onder de klamboe. :inlove:
Das wel zo idd Jel, die mooiste momenten besef je soms ook eens te meer wat je mist. :-* Maar ik doe wel ieder jaar meer mijn best om dat niet de overhand te laten krijgen. Niet altijd te voorkomen maar vooruit ben ook maar mens.
Vandaag weer zulk heerlijk weer. Daar zoooo naar uitgekeken en net kindlief naar de PSZ gebracht en hij wilde op de fiets gni gni. Zijn eigen fiets wel te verstaan. 8) Nu weet ik zeker dat ik nog even wil proberen het zadel toch beter voor elkaar te krijgen. Zijn beentjes zijn nog wat aan de korte kant. :lol: Het grappigste is wel dat je ook mensen in het voorbijgaan ziet en die krijgen dan zo’n :inlove: gezicht als ze dat kleine mannetje stoer op zijn fiets zien zitten. :lol: