Zit ik dan...

Hier zit ik dan…

met boven twee slapende kinderen (in mijn bed).

Het werd me een beetje krapjes dus ik dacht dan ga ik wel in de kamer van zoon verder slapen, is de hond van de buren aan het janken :roll: … Dus nu zit ik maar beneden te kokken, ga zo even lekker kopje koffie drinken.

Heb ik eindelijk twee kinderen die redelijk uitslapen (tot 8 uur de een, en soms zelfs tot 11 uur de ander :shock: ) zit ik gewoon om 6uur al beneden…



Goedemorgen!

ook een goedemorgen… :wink:

Ook goedemorgen :lol:



Ik vind het meestal het lekkerste momentje van de dag :oops: ik al met een bakkie koffie en het hele huis nog in rust, heerlijk :smiley:

Maar ik kan me voorstellen dat je nog even had willen slapen :hug: :wink:

Ja, daarom ben ik er ook uit gegaan, dan maar lekker in rust een kopje koffie i.p.v. luisteren naar de jankende hond en me weer eens omdraaien.



Maar mijn dochter werd wakker… en ik ben naast haar gaan liggen (in een peuterbed…) en heb zowaar nog bijna anderhalfuur geslapen hahaha! 8)



Dus nu voor de 2e keer: goedemorgen!

Als ik snachts wakker word rond een uur of 5, moet ik even naar het toilet en kruip meestal ff achter de pc , zooooo heerlijk rustig geniet momentje en dan ga ik weer op bed totdat mijn kleine boy zich meld (gedaan met de rust :angel:)

Ik had vanochtend hetzelfde probleem. Lasse sliep nog bij ons daar ik hem gisteravond neit naar zijn eigen bed had getransporteerd. En nena werd om 5 uur wakker en wilde ook bij ons. Ik had nog een randje om op te liggen :roll:

@Bella wrote:

Ik had vanochtend hetzelfde probleem. Lasse sliep nog bij ons daar ik hem gisteravond neit naar zijn eigen bed had getransporteerd. En nena werd om 5 uur wakker en wilde ook bij ons. Ik had nog een randje om op te liggen :roll:




Ik heb zo’n bedrekje aan de zijkant van m’n eigen bed en gooi ze dus aan de buitenkant. Op de één of andere manier lijken ze dan minder plek in te nemen :think: en ik vind het niet lekker om op een randje te liggen.

Soms ook wel weer lastig want dan lig ik in het midden en als de matrassen niet helemaal goed liggen dan lig ik in ‘het gat’ in het midden, zucht…