zinnetje doordrijven

pfff moet even uitblazen word op het moment weer gek van onze dreumes die het woord nee heeft ontdekt en constant om alles huilt en op de grond gaat liggen schreeuwen…

Gestoord word ik er echt van. En nu is het moment dat mama hem even niet zo lief vind.

Voor het eerst negeer ik hem geheel en wat denk je speelt nu heel lief :? maar zodra je hem aandacht geeft is het weer mis :twisted:



Ik weet het is een fase maar toch soms is de dag dan halverwege eigenlijk al aan t eind voor mama hahaha



Hoe gaan jullie hiermee om? Ook negeren of iets anders?

Nu wil hij de bal en dat gaat niet zoals hij wil en hup weer huilen :eh:

Geen tips maar wel herkenning :frowning: . Zeker nu ik met verlof ben en dus hele dagen met hem thuis ben is het drama. Meneer wil niks en wordt om alles driftig. Hij ligt nu alweer een kwartier op de gang te gillen en met schoenen te gooien :roll: . Ik probeer het te negeren en het gegil buiten te sluiten maar het doet mijn bloeddruk geen goed zeg maar.

HIer ook een zeer driftig dreumesje, waar je af en toe gillend gek van kan worden.

Echt het enige dat werkt hier is negeren negeren negeren.

Als hij zich op de grond gooit en gaat liggen gillen, geen oogcontact, en helemaal iets anders gaan doen.

Ik zorg wel altijd ff dat hij zichzelf geen pijn kan doen aan hoekjes e.d

zoooo herkebnbaar!

hier helpt negeren ook het beste, maar wat vind ik dat moeilijk!

gelukkig snapt onze dame daarna ook wel dat mama een beetje "boos"was want ze komt na haar bui meteen knuffelen om het goed te maken :smiley: