ik post em maar hier, ik weet niet goed waar die thuis hoort!
ik kreeg deze tip: (k heb deze tip voorlopig zelf niet nodig, maar ik wil hem wel delen met jullie)
Onder de pamper een onderbroekje doen, dan voelen de kinderen dat ze nat zijn! Voorkomt een boel gesmeer, en deze mensen pasten het toe bij al hun kindertjes, ze waren best daardoor snel zinderlijk!
het enige wat nat of vies wordt en wat je extra moet wassen zijn onderbroekjes!!
:thumbup: kon em al… ga ik ook doen als het eens zover is… :thumbup:
Hmmm… Werkt dat echt? Hebben er mensen ervaring mee? Vertel-vertel!
Werkte hier niet hoor…helaas. Ik geloof er echt in dat het pas gaat lukken als kinderen er zelf aan toe zijn. Heb het zelf ervaren met mijn oudste zoon die sinds een paar maanden zindelijk is.
groetjes Shams
ze moeten er in eerste plaats aan toe zijn om zindelijk te worden,anders wordt het niks.
ipv onderbroekje onder pamper kun je ook gewoon goedkoopste luiers kopen,daarin voele ze meer als in pampers dat hun luier nat is heb je nog minder was :lol:
en in de zomer gewoon zo veel mogelijk in onderbroek laten lopen(als je tenminste geen vloerbedekking hebt liggen)dan zien ze wat er gebeurt.
Dat rade de CB-arts mij ook aan vorige week…
nou… :shock: Thomas poepte gewoon in zn luier en is er in blijven lopen :sick: . Ik dacht eerst nog van; laat ik hem de kans zelf geven om te zeggen wanneer hij het echt vies vindt en een schone luier/broek wil… maar dat deed hij dus niet :shifty: . Uiteindelijk hij in bad en onderbroek in de week :sick: .
Nu proberen we het weer met sticker/cadeautje-beloning, hij heeft vandaag al 1x op de wc geplast! :thumbup:
Quentin gaat altijd zo grappig lopen wanneer hij tóch in z’n broek gepoept heeft… :lol:
Als een of andere sumo-worstelaar strompelt hij dan de kamer door… En als ik dan aan hem vraag: ‘Quentin, heb je gepoept?’ slaagt hij er nog in om met een stalen gezicht: ‘Nee hoor, mama!’ te zeggen… :lol: :inlove:
Een onderbroekje onder z’n luier…? Ik geloof niet dat dat zou gaan werken… Ik zie Quentin ervoor in staat om dan zélf al tegen mij te zeggen dat dat ‘niet hoort’… :shifty:
Zo bijdehand is hij wel… :mrgreen: