Zindelijkheid, wanneer volledig?

Oke, ons zoontje is al sinds begin juli zindelijk. Maar zo nu en dan gaat het wel eens wat mis. Jammer, maar niks aan te doen.



Hoe reageren jullie dan op zo’n moment?

Wanneer waren jullie kids volledig zindelijk, ik bedoel, hoe lang heeft het geduurd, zo’n aanloopperiode?



Hier soms 4x van broek wisselen op een dag, hij reageert soms wat te laat. Dan ga ik twijfelen over zindelijkheid. Maar dan is er weer een dag dat het juist heel goed gaat.

Ik zou zeggen lekker doorzetten.

Als je nu weer met luiers gaat beginnen dan is hij er zo weer aan gewend misschien, en dan ben je terug bij af.



Mischa was erg laat (ruim 3,5 geweest), maar toen was het dus ook wel in 1x klaar. Ik denk dat ik in totaal 3 natte broeken heb gehad, meer niet.

hier sinds een week ook redelijk zindelijk, amper pngelukjes alleen poepen doet ze nog in de luier… ik zou inderdaad zo min mogenlijk luiers aanbieden want dan wennen ze er weer aan… elise heeft nu alleen nog luiers in bed tijdens slaapjes en zo lang houd ze dus d’r poep ook op… :think:

Jayden is nu sinds een week of 3 of 4 ook redelijk zindelijk… De ene dag gaat t super (zoals vandaag) en andere dagen gaat het een paar keer mis. Vooral als hij druk aan t spelen is, dan vergeet hij het gewoon of heeft hij geen zin om zijn spel te onderbreken. Of hij reageert idd te laat, dan begint hij in zijn broekje, maar stopt dan wel om te komen zeggen dat hij op de wc wil. Gewoon doorzetten, komt vanzelf.



Kaylee was met 2jr en 8 mnd zindelijk, was toen in 2 dagen geklaard, heb misschien in al die tijd 2 natte broeken gehad van haar.

mijn kleinste ging net na haar 1ste verjaardag voor het eerst op het potje, en was toen meteen overdag zindelijk, en 2 maanden erna ook snachts zindelijk, maar ik zag dat ze het kon , hebben we meteen laten zien zo moet het (ze doet alles van grote zus na ) en zij nam het meteen op :thumbup: