zindelijkheid en strak voorhuidje....

kan een te strak voorhuidje te maken hebben met het in de broek blijven plassen.



y is nu ruim 4 en half. hij plast nog zeker 3 a 4 keer op een dag in de broek.

terwijl hij vorige jaar rond deze tijd zon 2 mnd helemaal zindelijk was (snachts niet).

paar keer bij de huisarts geweest, maar heb het idee niet serieus genomen te worden.

van de week weer een paar keer raak, en nu ook ontlasting erbij. vind het zooooo zielig, want heb het idee dat het hem overkomt.

ben zelf gaan zoeken en nu blijkt er een plas en poep poli te bestaan.

heb de ha gebeld en dit voorgelegd, weer wilde ze me afschepen en moest een goede zindelijkheidstraining doen…hebben we allang gedaan…of ik info erover wou…ik zeg ik werk op een kdv en weet er meer dan genoeg over.

ze wil me morgen terug bellen over hoe en wat.



als ze me niet wil doorverwijzen ga ik zelf bellen met die poli.

ze belden vandaag, ik mag met hem naar de kinderarts en daarna naar de poli :dance: :dance:

Dat is fijn, hopen dat ze iets vinden :hug:

Toch ontzettend vervelend voor hem en jullie :hug:

De voorhuid kan tot 6 jaar ongeveer strak/vast zitten, dus daar zou ik niet zoeken.



Misschien is er iets veranderd in zijn eet/drinkpatroon? Laat op de avond (voor het slapen) nog drinken of meer drinken. Misschien is het eten zout waardoor hij meer drinkt. Misschien heeft ie iets engs meegemaakt op school of op tv gekeken, misschien heeft ie last van nachtmerries??



Ben je ondertussen al bij de poli geweest? :slight_smile:

14 april naar de kinderarts

Ben ook zeer benieuwd. Hier een mannetje van ruim 4 die ook weer zeker 3 a 4 keer op een dag in zijn broek plast. Terwijl hij al een jaar overdag en 's nachts zindelijk was.

Weet je al iets meer? Hier is laatst ook geconstateerd dat zijn voorhuid strak zit en waarschijnlijk niet los wil. Moet over 2 weken weer bij de huisarts zijn hiervoor.