Zindelijk voor de nacht

Mijn oudste is 5 en ik wil volgende week beginnen met 's nachts zindelijk worden. Heb al extra beddengoed gekocht, maar wat gebruikten jullie om het matras te beschermen? Ik heb werkelijk geen idee. Heb nog wel van die molton onderleggers met rubber tussenlaag van de twins, maar dat is ook niks lijkt mij. Als ze dan plast is dat molton ook nat… :think:

kraammatrasjes eronder … werkte hier uitstekend

Ik heb een platic zeiltje onder het matrashoes liggen… Kreeg ik toen bij het bedje van mijn tante. Maar volgens mij mag dat volgens de regeltjes niet meer bedenk ik me nu… Ik leg t altijd halverwege t matras (geen idee waarom want hij draagt nog een luier snachts)



Succes met Nerine en t zindelijk maken snachts!

Heb helaas geen kraammatrasjes meer, met de verhuizing allemaal naar het stort gebracht. :doh:



Iemand enig idee of ze van die rubber matjes verkopen? Staat me iets van bij dat mijn moeder die vroeger bij mij gebruikte. :think:

kraammatrasjes zijn los te koop bj etos enzo…

Die van mij ziet eruit alsof hij bij een thuiszorgwinkel vandaan komt…

Dan fiets ik morgen even langs de Etos!! Bedankt voor de tip!

En hoe gaat het?



Als die dingen te veel schijven kan je altijd nog een matrasbeschermer halen bij de H*ma.

Ik heb zo’n molton dingetjes van de twins op haar matras. Daar een moltonlaken overheen, dan zo’n celstofmatje en dan en gewoon hoeslaken.



Maar het ging perfect!!! Gisteravond om 22.15 laten plassen, de hele nacht niks gehoord en vanochtend was ze om 08.00 wakker en moest helaas zo nodig dat ze het niet meer op kon houden.

Dus manlief gaat haar morgenochtend voordat hij gaat werken laten plassen( 03.15) zodat het dan wel helemaal goed gaat.

Manlief heeft haar idd laten plassen het ging perfect!!! Helemaal droog…hier een beretrotse mama!!! We zetten voor elke droge nacht mooie krullen op de kalender en dan 7 dagen achtereen droog mag ze een cadeautje uitzoeken…ze heeft al ideeën…knuffelpony, dora huis…geloof dat het me geld gaat kosten. :lol: