Hoe doen jullie dat?
Ik wil toch weer een poging wagen met Joy en zindelijk worden. Ruim half jaar geleden leek ze ook intresse te hebben maar het werd niets en ze wou echt niet, ok dan niet.
Maar ja stel het lukt nu wel en dan zie ik het al voor me een lange vliegreis geen brilverkleiners natuurlijk daar, op vakantie ook gewoon normale wc`s opzich kan je daar dan wel ee nverkleiner halen en die gebruiken maar niet als je op pad bent etc etc. Hoe doen jullie dat?
Zoiezo eigenlijk als je op pad bent en ze word zindelijk gemaakt en ze is eenmaal zonder luier. Als ik in de metro ben bijvoorbeeld kan ik niet even snel, snel naar een wc.
Ervarings verhalen graag :thumbup:
Tja, een wcbril verkleiner is hier eigenlijk nooit gebruikt. Anne houdt zich aan de wc bril vast en als we ergens anders zijn dan houdt ze mij vast ipv de bril. Voor we weg gaan wordt er gevraagd of ze naar de wc moet of niet. Als ze niet hoeft en even later moet ze wel, dan moet ze wachten tot we ergens zijn met wc. In noodgevallen is ze weleens in de bosjes gweest. Maar ze kan het erg goed ophouden, dus hier nooit echt een probleem geweest. We rijden iedere 2 weken naar mn ouders, das een uur rijden. Ze gaat voordat we gaan naar de wc, en pas weer als we bij mn ouders zijn als ze zou moeten. Ze heeft af en toe weleens gezegd dat ze naar de wc moest, maar wij zijn nooit meteen gestopt. Wij vroegen aan haar of ze het nog even kon ophouden tot we bij opa en oma waren en dat ging altijd wel. Als het niet kon waren we snel zat gestopt langs de snelweg.
Veel succes, hopenlijk komen er wat meer tips voor je, hier ging het wel erg makkelijk
Ja dat klinkt goed inderdaad hihi! Misschien zie ik ook meer problemen dan er uiteindelijk zullen zijn maar ach ben graag voorbereid beter dan dat ik op een moment niet weet wat te doen :lol:
laten gaan naar de wc voordat je ergens heen gaat en onderweg als ergens een wc is ook gaan helemaal als je in de periode bent dat het nog leert gaat het weleens mis als je ze niet vaak laat plassen.
Succes.
Ik zag ook allemaal apen en beren maar het valt heel erg mee hoor!
Al heel snel vond Maaike het stoerder om zonder wcbrilverkleiner te plassen en ze kunnen zich wel redden hoor op zo’n grote wc.
En onderweg deed ik in het begin een theedoek in de stoel voor het geval dat. Maar nooit nat geworden.
En standaard eerst plassen inderdaad voor je weg gaat.
Was ik laatst dus vergeten te vragen :wall: en toen stond ik daar in de AH…heb maar even gevraagd en toen mochten we naar de personeelswc .
Je kunt eerst ook beginnen met alleen thuis geen luier en bij weggaan wel.
Het valt mij trouwens mee hoor de zooi die een natte broek geeft.
Ik dacht daar staan ze dan in een plas; maar als je snel bent en een doek in je tas hebt valt dat meestal reuze mee.
Ik nog maar één keer meegemaakt dat ze ook stond te soppen in haar schoenen :sick: :silenced: :mrgreen: .
succes! HEt wijst zich vanzelf .
mijn vriend ze oma nam altijd het potje mee onder weg