tja onze jongen is dan wel zindelijk maar ipv een luier verschonen is het nu de w.c. dweilen na een bezoekje :roll:
hij heeft wel een w.c. verkleiner maar zit volgens mij vaak gewoon niet op te letten en plast overal op en over…
Nu gaan we dus maar steeds mee om te zeggen dat ie omlaag moet plassen maar zou het toch wel fijn vinden als hij gewoon zelf alleen naar de w.c. kan!!
iemand tips of ervaring??
leren dat ie zijn pielemansie naar beneden duwt :lol:
als ze nogal nodig moeten dan vliegt het wurmpje omhoog door de druk die erop staat(o hemel wat een verhaal :lol: :lol: :lol: )
en als ie hem zelf naar beneden houdt dan hoef je veeeeel minder te dweilen !
sil doet het overigens nu nog hoor hij vind het zelf ook wel prettig dat ie zo wel droog blijft :thumbup:
leren dat ie zijn pielemansie naar beneden duwt
dat proberen we dus :lol:
maar als ie alleen is dan vergeet ie het blijkbaar toch weer ofzo...
hebben al een beloningssysteem met stikkers maar het blijft een beetje dweilen af en toe :?
hij heeft ook vaak dat ie wel naar benden plast maar toch tegen de bril aan en die is dan dus nat en de gewone wc bril ook snappie 8)
:lol:
Ik heb een keer gehad dat Quentin zo nodig moest, en dus ging zitten en PLASSEN maar… Mjah, zó een hele straal door de wc… :lol:
De keren erna zei ik ook tegen hem: ‘Ja? Zit ie goed?’ en dan zei hij: ‘Ja!’ en hop, daar ging hij… :lol:
Ook ik heb ‘pielemans’ gezegd, maar gezien het feit dat Quentin werkelijk waar alles nazegt… Heb ik dat maar achterwege gelaten… :mrgreen:
Probeer als het zittend niet lukt eens staand plassen. Gewoon een opstapje voor de wc zetten. Vindt die kleine man van mij zeer interessant en het gaat meestal ook goed.
Succes!
Gootje