zin in seks

Ik merkte van de week dat de spieren bij mijn onderkantje dus wat pijnlijker waren


Huh? Had je pijn in je voeten na het vrijen?


:wink: :mrgreen: sorry, kon het niet laten... :mrgreen:

Je bekkenbodemspieren kun je voelen als je aan het plassen bent en je ineens stopt met plassen. de spieren die je dan aanspant, zijn je bbspieren.
Deze beweging gebruik je ook om ze te trainen, alleen moet je dat juist niet doen door echt je plas op te houden (het is juist belangrijk om helemaal goed uit te plassen!), maar door 'droog' te oefenen zeg maar. Dat kun je gewoon doen terwijl je zit, staat, ligt, tv kijkt, in de supermarkt... (niemand ziet het namelijk :wink: ).

Wat jij voelde was misschien het gevolg van de verbeterde doorbloeding in de vaginawand en schaamlippen tijdens de zw... daar kun je een 'beurs' gevoel van krijgen. Maar het kunnen natuurlijk ook je bbspieren zijn geweest. Trainen lijkt me dan wel verstandig...

Mellie: tja zo kun je het ook noemen, je doos tussen te knieën hebben hangen :mrgreen: (dat is je bekkenbodem)



Ik had daar ook last van maar ook van mijn benen die ik 2 dagen later nog niet kon bewegen en lopen gaat dan voor geen meter en veel pijn in je onderbuik. Dat zijn de bekkenklachten.

hier zijn we ook wel klaar met sexen…en vriendlief heeft er (volgens mij) wel begrip voor…

Ben nu niet de aantrekkelijkste meer, alle vrouwelijke onderdelen zijn met iets anders bezig nu :oops:



(.)(.) aanraken: melkachtig spul!

onderkantje: ziet er anders uit, voelt anders en is nu niet fijn…

Tja, dan houdt het op he! :doh:



Maar goed…tot aan de 30e week ging het redelijk, daarna werd de frequentie snel minder…zitten nu al een paar weken op het dieptepunt,

Maar ja…komt vanzelf wel weer denk ik dan maar!

Mijn man zijn libido is nu onder het vriespunt :mrgreen: ook al bespring ik hem hij wil niet. Was de vorige keer ook hij is bang dat hij pukkie in zijn oor prikt of zo, of dat ie er met een deuk in zijn koppie uitkomt :mrgreen: maar het idee dat hij zo dicht bij zijn kind komt vindt hij dus gewoon helemaal niks. Dussss dat halen we als de boel straks geheeld is en de kids mee willen werken wel weer in…

De ervaringen zijn wel heel divers. Van hormonen die wel zijn werking hebben tot last hebben van bekken en pijn.



Ik heb gewoon geen zin om te sexen, vrijen vind ik heerlijk, maar je weet ook dat mannen ‘het’ af moeten maken 8)



Terwijl bij het niet zwanger zijn de zin er wel was (niet super :shock: want ik ben al blij als ik rust heb, we hebben nog en peuter rondhuppelen 8) )



:wink: :wink:

Hoi allen,



Ik zit net jullie verhalen te lezen over sex, en ik dacht dat ik een beetje de enige was, niet dus!!!

Ik heb dus ook totaal geen behoefte aan sex ik vind het

in 1 woord vreselijk :frowning:

Niet echt leuk voor mijn partner want bij mijn vorige zwanger

schap had ik precies hetzelfde, en het liefst zou hij het elke dag doen.

Ook ik had gehoord/gelezen dat je door de hormonen meer zin krijgt

nou dan maak ik ze zeker niet aan ofzo??

Wat doen jullie er voor de rest aan???



Groetjessss

haha, hier had hubbie gelezen dat het zo erg niet was, maar als ik dit zo lees ben ik niet de enige zonder zin :mrgreen: Af en toe als ik lekker bijgeslapen ben wil ik wel, maar zonder al te veel gefrummel en gedoe. Als ik te lang mn buikspieren aanspan protesteerd frummel, ook al voel ik hem/haar nog niet :eh:

Hubbie had wat meer moeite om het kort te houden, want die wilde eigenlijk niet klaarkomen bij frummel :doh:



Wat wij er aan doen? Hubbie geeft heel duidelijk aan wanneer hij zin heeft en als ik echt niet wil gaat hij slapen en anders dan wil ik wel wat zin maken. Als we eenmaal bezig zijn is het eigenlijk ook wel heel erg lekker :angel:

En als je nou wel zin hebt, is het dan niet gevaarlijk of risico-vol voor ons kleintje? Kan het geen kwaad?

Het kan geen kwaad volgens alle sites, dus als je zin hebt, waarom niet :mrgreen:

Seks kan voor de baby geen kwaad, maar als je veel bloed gaat verliezen dan kun je het maar beter laten.

Je hebt wel kans dat met sex een bloedvaatje knapt maar dat is normaal.

Toen had ik die dag er echt zin in, kwamen we thuis na Sinterklaasviering in de familie.

Ik ging naar toilet en ontdekte in mijn o-broek: Oud bloed.

Omdat dit nieuw voor me was, was ik gelijk angstig en was het geen romantische avond…

En nu durf ik niet meer…maar ik heb er wel zin in