Hoi
ik ga samen met mijn beste vriendin een weekendje naar volendam.
nu zitten we te kijken naar een hotel daar.
maar wat is een goed hotel/ b&B of iets dergelijks?
en kun je daar leuke dingen doen?
tips zijn welkom
Wij zijn een aantal jaar geleden in een Van der Valk hotel geweest, aan de rand van Volendam. Prima hotel!
Boottochtje naar Marken was leuk om te doen.
Hoi Janneke,
ik weet niet wat je precies zoekt qua sfeer of prijs en ik heb zelf geen ervaring met daar overnachten. Maar Op den Horsten in Monnickendam vind ik er leuk uitzien. En in Katwoude zit Hoeve Chapeau.
Zelf vind ik Volendam zelf niet zo spannend. De dijk is wel leuk, maar zo toeristisch! En als er kermis is in Volendam is het er leuk . Je zou dus ook in de omgeving kunnen kijken. Langs het Jjsselmeer zitten hele leuke dorpjes, maar ook verder Waterland in.
Ik zou wel een fiets meenemen of huren. Je kunt prachtig fietsen in Waterland.
Of Amsterdam? :mrgreen:
En waar ik erg verliefd op ben in Noord Holland is het eiland De Woude. Camping de 3akers is erg leuk. Dat zou je eens moeten Googelen. Of wil je echt persé naar Volendam?
wij zijn in het marinapark geweest
nieuw park en is ons erg goed bevallen
ligt erg dichtbij het centrum
Ik ben vorig jaar naar Volendam geweest. We hebben toen in een B&B boven een pizzeria overnacht. Mooie kamer en lekker ontbijtje. Even kijken of ik de naam nog ergens kan vinden.
Het heet DV Groep B&B in de zeestraat. Pizza,s zijn daar trouwens ook heerlijk :thumbup:
ALS je dan in V’dam bent, dan toch zeker in Spaander logeren! Het meest bekende hotel in Volendam. het is inderdaad niet mega bijzonder, Volendam, maar echt wel stik gezellig hoor, voor een weekendje.