Wie weet het… Ik heb goedkope treinkaarten nodig, maar er lopen volgens mij geen acties nu.
Of kijk ik niet goed?
Iemand een idee?
Volgens mij op dit moment geen acties, maar er staan er vast nog wel van de afgelopen hema op marktplaats :think: Die waren 13.50 of 13.95, met extra railrunnerkaartje (maar die hoef je natuurlijk niet te gebruiken).
Ik heb er 1 over! Of is dat te weinig?
Goeie vraag, ik ben inderdaad ook op zoek!
@Mex wrote:
Ik heb er 1 over! Of is dat te weinig?
Als dat voor lydia te weinig is, kun je mij er wel heeeeeeel erg blij mee maken, ik heb er maar 1 nodig!
Er zijn websites waar zulke acties worden bijgehouden, google maar even.
Lydia??
Wat mij betreft prima D.! :thumbup:
Nou, we hebben iets in de huisregels over het verkopen van nieuwe artikelen, entreekaartjes en dat soort dingen meer in de ‘aangeboden’ rubriek en dat geld hier ook
De vraag was of iemand wist waar er een aanbieding was :mrgreen:
Sorry, nooit aan gedacht :shifty:
je hebt wel lentetoer nu. 2 personen 45 euro 1e klas
:thumbup: bij het kruidvat lees ik net in de folders
@judith wrote:
:thumbup: bij het kruidvat lees ik net in de folders
vanaf wanneer zijn die geldig? Hier nog geen folder gehad en wil vrijdag naar de hhb!
@Cariska wrote:
je hebt wel lentetoer nu. 2 personen 45 euro 1e klas
Die is pas in maart geldig.
Kruidvat is vanaf dinsdag geldig!
oh dat had ik niet gezien lydia. Dan moeten we dus toch naar de kruitvat denk ik … Vanaf wanneer te koop??
hier liggen ze nog bij de hema
bij hema? Kan er niets van vinden op hun site…
Hou er wel rekening mee dat die van Kruitvat alleen geldig zijn op een zaterdag of zondag, door de week niet en dat waren die van Hema wel geloof ik
en die van kruitvat zijn geldig vanaf zaterdag … laat ik nou net vrijdag naar de hhb willen … grrr misschien toch maar hema proberen of ze ze nog hebben…